اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کوهنوردی اصفهان:

خلاقیت کوهنوردی جایگزین امکانات ورزشی شده است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کوهنوردی استان اصفهان گفت: ورزشکاران هیئت کشتی به دلیل نبودن امکانات کافی خلاقیت‌های شخصی را برای پیروزی در رقابت‌ها جایگزین این کمبود‌ها کرده‌اند.

خلاقیت کوهنوردی جایگزین امکانات ورزشی شده است
سید مجتبی غلافگر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در رقابت‌های قهرمانی کشور، رده نوجوانان، ورزشکاران هیئت با خلاقیت خود توانستند در جایگاه دوم و سوم قرار گیرند.
وی با بیان اینکه در رقابت‌های قهرمانی کشور در رشته سختی مسیر دیواره سنگ نوردی، محمد قرقانی در مقام دوم و عارف خلعتی در مقام سوم قرار گرفتند، تاکید کرد: دلیل اصلی که ورزشکاران نوجوان هیئت کوهنوردی استان اصفهان نتوانستند جایگاه نخست این رقابت‌ها را به دست آورند این است که هیئت کوهنوردی استان اصفهان از داشتن یک سالن اختصاصی در سنگ نوردی محروم است.
رئیس هیئت کوهنوردی استان اصفهان گفت: بارها نداشتن سالن تخصصی را بر زبان آورد‌ه‌ام ولی تاکنون هیچ اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.
وی ادامه داد: هیئت کوهنودی استان اصفهان تا آنجا که ممکن است سعی در برطرف کردن استرس‌های وارد شده به زندگی مردم دارد و به‌همین منظور جمعه آینده مراسم کوه گشت خانوادگی را به سرپرستی دبیر هیئت کوهنوردی استان برگزار می‌کند.
غلافگر با بیان اینکه مراسم کوه گشت خانوادگی در کوه افوس بوئین میان دشت برگزار می‌شود، تاکید کرد: این مراسم از ساعت شش صبح آغاز و در ساعت هفت شب خاتمه می‌یابد.
وی همچنین با اشاره به برگزاری مراسم پاک‌سازی کوه صفه در جمعه گذشته که با همکاری سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری اصفهان و معاونت فرهنگی کوه صفه برگزار شد، گفت: در این مراسم که بیش از 3هزار نفر شرکت داشته‌اند، حدود یک تن آشغال از سطح کوه صفه پاکسازی شد.
 انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول