اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و ترابری کهگیلویه و بویراحمد:

ورودی تونل پاتاوه ایمن‌سازی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و ترابری کهگیلویه و بویراحمد از تهیه نقشه ساماندهی و طرح جامع ایمن‌سازی ورودی تونل پاتاوه به عنوان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های مصوب سفر استاندار به شهرستان دنا خبر داد.

ورودی تونل پاتاوه ایمن‌سازی می‌شود
 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، احمد جمشیدی شامگاه پنج‌شنبه در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: مصوبات هفتگی سفرهای شهرستانی استاندار را در اولویت‌ کاری این اداره ‌کل قرار داده‌ایم.
جمشیدی سفرهای شهرستانی استاندار در حوزه راه و ترابری را 9 مصوبه اعلام کرد و افزود: پل اتصال چیتاب به محور ترانزیتی پاتاوه به دهدشت یکی از این مصوبات است که با اعتباری بالغ بر 2 هزار و 500میلیون ریال در حال انعقاد قرارداد با پیمانکار هستیم.
وی به تکمیل جاده تنگ چویل در شهرستان کهگیلویه که با اعتباری بالغ بر 200 میلیون ریال آغاز شده، اشاره کرد و در تشریح عملیات اجرایی این پروژه گفت: به دو صورت امانی توسط اداره راه و ترابری شهرستان کهگیلویه و پیمانی قیر پاشی و آسفالت رودمیکس این پروژه در حال تهیه است.
جمشیدی افزود: احداث پل دارشاهی و ابلاغ 100 درصدی راه کریک سی‌سخت و جاده دارشاهی به نقاره‌خانه و تهیه نقشه ساماندهی و طرح جامع ایمن سازی ورودی تونل پاتاوه در این شهر از مهمترین پروژه‌های مصوب سفر استاندار در شهرستان دنا است.
مدیرکل راه ترابری کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح مطالعاتی احداث پل دارشاهی و تهیه نقشه ساماندهی و طرح جامع ایمن‌سازی ورودی تونل پاتاوه را به مهندس مشاور طرح در بخش خصوصی واگذار کرده‌ایم که به زودی عملیات اجرایی این پروژه‌ها آغاز می‌شود.
وی گفت: تکمیل و بهره‌برداری راه کریک به سی‌سخت و دارشاهی به نقاره‌خانه را تا پایان مهر و آذر ماه 90 به مردم خوب و شریف شهرستان دنا تحویل می‌دهیم.
جمشیدی گفت: در شهرستان باشت نیز باند سبقت شلال‌دان و تعریض سه راهی باشت تا پل شهید کلانتری از مصوبات این سفر است که با توجه به ضعف پیمانکار شلال‌دان، اعمال ماده 46 (خلع ید) را ابلاغ و با توجه به اعتبار 700 میلیون تومانی پروژه تعریض سه راهی باشت تا پل شهید کلانتری، عملیات اجرایی این پروژه آغاز شده است.
جمشیدی به ورودی شهر لیکک در شهرستان بهمئی اشاره کرده و گفت: اعتبار اختصاص یافته در این سفر با اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان است که در مرحله برگزاری مناقصه تکمیلی این پروژه هستیم.
انتهای پیام،/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول