اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده رهبری در دانشگاه رودهن:

شکستن ابهت ابرقدرت‏ها دستاورد دفاع مقدس است

خبرگزاری فارس: مسئول نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن گفت: شکسته شدن ابهت پوشالی ابرقدرت‏ها از دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس است.

شکستن ابهت ابرقدرت‏ها دستاورد دفاع مقدس است
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، حجت‏الاسلام محمدابراهیم سراج به مناسبت هفته دفاع مقدس به بیان دستاوردهای آن پرداخت.
وی نخستین و مهم‏ترین دستاورد دفاع مقدس را نمایش اقتدار و صلابت امام راحل به عنوان پیشوای بزرگ امت اسلام دانست.
مسئول نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن خاطرنشان کرد: حضرت امام خمینی (ره) انسانی با درایت و صالح بودند که عنایات الهی با ایشان همراه بود بنابراین توانستند بهترین هدایت و تدبیرها را در رهبری امت به ویژه در شرایط خطیر و حساس جنگ تحمیلی داشته باشند.
سراج دستاوردهای دیگر دفاع مقدس را احیای فرهنگ ناب جهاد و شهادت مطرح کرد که بر اساس آن جوانان و عموم مردم با اقتدار برای دفاع از کیان اسلام و کشور پا به میدان خطر نهادند و دشمن را به عقب راندند.
وی افزود: به قدری این فرهنگ غنی در موفقیت مسلمین موثر است که امروزه دشمنان اسلام با طرح مباحث انحرافی از جمله خشن جلوه دادن جهاد و شهادت، سعی در تخریب وجهه آن دارند.
مسئول نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن از دستاوردهای دیگر دفاع مقدس را شکسته شدن ابهت پوشالی ابرقدرت‏ها، شناسایی دوست از دشمن و منافق از مومن، دستیابی به استقلال و خودکفایی و خودباوری دانست و درباره هر یک از آنها مطالبی را به تفصیل بیان کرد.
برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس و برگزاری جلسات سخنرانی با دعوت از شخصیت‏های علمی از جمله برنامه‏های نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن بوده است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول