اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه نکا:

بازخوانی پرونده حماسه 8 سال دفاع مقدس ضروری است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه نکا با تبیین حماسه دفاع مقدس، خواستار بازخوانی پرونده حماسه هشت سال دفاع مقدس از سوی دانش‌آموزان و نسل حاضر شد.

بازخوانی پرونده حماسه 8 سال دفاع مقدس ضروری است
به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، شعبانعلی حیدریان ظهر امروز با حضور در مدرسه امام خمینی (ره) این شهرستان در جمع دانش‌آموزان بسیجی با اشاره به لزوم گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: اتکا به خدا، ولایت‌مداری و تمسک به آموزه‌های دینی عامل پیروزی هشت سال دفاع مقدس بود.
وی تمام تقویم پس از جنگ را یادآور ایثار و شهادت مردان و زنان انقلاب دانست و گفت: باید در انتقال این ارزش‌ها بیش از گذشته تلاش کنیم تا مانع از نفوذ دشمن در بین صفوف بهم پیوسته خود شویم.
حیدریان با تبیین حماسه دفاع مقدس، خواستار بازخوانی پرونده حماسه هشت سال دفاع مقدس از سوی دانش‌آموزان و نسل حاضر شد و ادامه داد: مهم‌ترین مسئله در جنگ دفاع جانانه از مرز و بوم ایران اسلامی بوده و بر همین اساس نیز ما به دشمن اجازه ندادیم یک وجب از خاک کشورمان را تسخیر کند و این مسئله حفظ تمامیت ارضی عامل پیروزی ما در هشت سال دفاع مقدس بود.
وی تدین اطاعت از رهبری امام و توسل رزمندگان را در طول دوران دفاع مقدس جزء عوامل اصلی پیروزی دلاورمردان دفاع مقدس برشمرد و خاطرنشان کرد: انتقال صحیح این فرهنگ دفاع مقدس در بین نسل جوان و جدید از مهم‌ترین وظایف است.
فرمانده سپاه ناحیه نکا ولایت‌مداری، دینداری و پایبند بودن به ارزش‌های ناب اسلام را سدی محکم در برابر حملات فرهنگی دشمنان دانست و اضافه کرد: باید فرهنگ ایثار و مقاومت همواره پویا و جاویدان بماند تا از حملات نرم دشمن در امان باشیم.
وی ادامه داد: نسل جوان و آیندگان باید از ایثارگری‌های شهیدانی که برای استقلال، آزادی و اقتدار میهن اسلامی افتخار آفریدند و با خون خود عزت، عظمت و امنیت را به ارمغان آوردند آگاهی یافته و از آنان درس بیاموزند.
حیدریان اذعان داشت: تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش‌آموزان از مهم‌ترین وظایفی که باید به درستی انجام شود تا مردان و زنانی تربیت شوند که حافظ این مملکت و نظام باشند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول