اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌های دومین روز بر‌پایی بیمارستان صحرایی ماژان؛

شور و شوق روستاییان در استقبال از بیمارستان صحرایی ماژان

خبرگزاری فارس: دومین روز برپایی بیمارستان صحرایی در دهستان ماژان بخش خوسف شهرستان بیرجند با حاشیه‌های خواندنی همراه بود.

شور و شوق روستاییان در استقبال از بیمارستان صحرایی ماژان
به گزارش خبرگزاری فارس بیرجند، پیش از ظهر امروز در ادامه برنامه‌های بیمارستان صحرایی ماژان 13 اکیپ پزشکی به روستاهای محروم خوسف اعزام شدند و به درمان بیماران‌ پرداختند.
روستاییان در این برنامه که با شوق و علاقه خاصی از بامداد امروز منتظر اکیپ‌های پزشکی بودند به استقبال گروه‌های اعزامی بسیج جامعه پزشکی رفتند.
در روستاهای خور، نوغاب، چاه طالب و چاه حوض حضور مردم بسیار چشم‌گیر بود تا حدی که ویزیت بیماران از ساعت هشت صبح تا دقایقی پیش ادامه داشت.
 
* کمک در سرویس ایاب و ذهاب بیماران
یکی از روستاییان که به همراه سه فرزند خود به بیمارستان صحرایی در ماژان مراجعه کرده بود با ابراز خوشحالی از حضور اکیپ‌های پزشکی در منطقه گفت: به دلیل محرومیت تاکنون موفق نشده بودم فرزندم را ختنه کنم که حضور اکیپ‌‌های پزشکی در روستا فرصتی به وجود آورد که از خدمات آنان بهره‌مند شویم.
احمد محمدی بعد از دریافت خدمات پزشکی از پزشکان بسیجی درخواست سرویس ایاب و ذهاب برای انتقال فرزندانش به روستا را کرد که با وجود کمی خودرو، مسئولان فرزندان وی را به روستای همچ که در فاصله 50 کیلومتری خوسف واقع شده است با خودرو‌های پزشکی فرستادند.
 
* خدمات‌رسانی به در راه ماندگان
در حین خدمت، اعضای تیم پزشکی به در راه ‌ماندگانی برخورد کردند که ساعت‌ها به دلیل خرابی وسیله نقلیه در محور خوسف ماژان سرگردان بودند.
در این راستا تیم بازرسی نسبت به خدمات‌رسانی به آنها اقدام کرد.
 
* شور و شوق روستاییان خور در مراجعه تیم پزشکی
روستای 2 هزار نفری خور از بامداد امروز در انتظار کادر پزشکی بسیج جامعه پزشکی بودند.
حضور تیم پزشکی در روستا با اشک شوق زنان و مردان روستایی به ویژه پیر‌‌زنان روستایی همراه بود که در دریافت خدمات جامعه بسیج پزشکی سر از پا نمی‌شناختند و با قدردانی از تیم حاضر با صلوات تیم اعزامی را بدرقه کردند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول