اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون ورزش‌هاس سه‌گانه کشور خبر داد:

شرکت گاز حامی مالی رشته سه‌گانه کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون ورزش‌هاس سه‌گانه کشور گفت: در مکاتبات انجام شده با شرکت گاز مقرر شد این شرکت یکی از تیم‌های سه‌گانه کشور را حمایت مالی کند که این امتیاز را به تیم سه‌گانه کهگیلویه و بویراحمد واگذار کردیم.

شرکت گاز حامی مالی رشته سه‌گانه کهگیلویه و بویراحمد
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمدعلی صبور  ظهر امروز در جلسه هیئت ورزش سه‌گانه استان کهگیلویه و بویراحمد که به منظور انتخاب رئیس این هیئت برگزار شد، اظهار داشت: فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه کشور با مشکل اعتباری مواجه است که به محض جذب اعتبار، هیئت‌های استانی را حمایت می‌کنیم.
رئیس فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه کشور جذب حامیان مالی و اسپانسرها را برای تقویت این رشته ورزشی مهم در کشور ضروری خواند و عنوان کرد: وقتی صدا و سیمای جمهوری اسلامی حاضر نیست که مسابقات این رشته ورزشی را پخش کند نباید برای جذب اسپانسر مالی امیدوار بود.
این مسئول ورزش کشور گفت: با مکاتبات انجام شده با شرکت گاز مقرر شده که این شرکت یکی از تیم‌های ورزش سه‌گانه کشور را حمایت مالی کند که این امتیاز را به رشته سه‌گانه کهگیلویه و بویراحمد واگذار کردیم.
وی افزود: هم‌اکنون بیش از چهار هزار ورزشکار سازمانی و شناسنامه‌دار در رشته ورزش‌های سه‌گانه در کشور مشغول به فعالیت هستند که در این میان استان زنجان با بیشترین تعداد ورزشکار در رتبه اول و استان اصفهان در رتبه بعدی قرار دارد.
صبور ادامه داد: استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی در اولویت اختصاص اعتبار هستند و این قول را می‌دهم که به محض رسیدن اعتبار هیئت ورزش‌های سه‌گانه این استان‌ها مورد حمایت مالی قرار گیرند.
رئیس فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه کشور بودجه این فدراسیون را ناچیز خواند و گفت: بودجه سال گذشته این فدراسیون 280 میلیون تومان بوده که جوابگوی نیاز این رشته در سراسر کشور نیست.
وی بیان داشت: تا این لحظه که من در میان جمع هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان کهگیلویه و بویراحمد هستم ریالی بودجه در اختیار ندارم که به این هیئت کمک کنم.
رئیس فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه کشور از ایجاد پایگاه ورزش‌های سه‌گانه در یکی از استان‌های کشور خبر داد و تصریح کرد: بر اساس بررسی‌های به‌عمل آمده استان کهگیلویه و بویراحمد به‌لحاظ شاخص‌های متعدد برای ایجاد این پایگاه دارای قابلیت و استعداد می‌باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار با اعلام آمادگی این اداره‌کل برای عقد قرارداد با مربیان ورزش‌های سه‌گانه گفت: آماده‌ایم در هر شهرستان با یک مربی معرفی شده از سوی هیئت قرارداد ببندیم ولی این مربیان باید با ارائه پروپزال، طرح هدفمند و روشن داشته باشند.
رئیس هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار گفت: رتبه این هیئت در کشور از 29 به 17 ارتقا پیدا کرده که نشان از توانمندی و قابلیت‌های این رشته در استان کهگیلویه و بویراحمد است.
بنا به گزارش خبرنگار فارس، در پایان این جلسه غریب دین‌پرور با کسب 17 رای از مجموع 17 رای ماخوذه حائز 100 درصد آرا شد و به مدت چهار سال به عنوان رئیس مجمع هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی گردید.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول