اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار اتفاق افتاد؛

مقام سوم کهگیلویه و بویراحمد در ورزش‌های سه‌گانه کشور

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت ورزش‌های سه‌گانه کهگیلویه و بویراحمد از کسب مقام سوم تیمی این استان در مسابقات ورزش‌های سه‌گانه کشور خبر داد.

مقام سوم کهگیلویه و بویراحمد در ورزش‌های سه‌گانه کشور
غریب دین‌پرور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج از برگزاری مسابقات قهرمانی ورزش سه‌گانه کشور در بندر ترکمن استان گلستان خبر داد و اظهار داشت: در این مسابقات مهم کشوری، تیم ورزش سه‌گانه کهگیلویه و بویراحمد مقام سوم تیمی را از آن خود کرد.
سرپرست هیئت ورزش‌های سه‌گانه این استان افزود: کسب این مقام توسط تیم کهگیلویه و بویراحمد با توجه به امکانات بسیار پایین این تیم نسبت به بقیه استان‌ها، یک موفقیت بزرگ محسوب شده که لازم است مسئولان این استان توجه جدی به این ورزش داشته باشند.
وی بیان داشت: تیم سه‌گانه کهگیلویه و بویراحمد با آمادگی کامل یکی از جدی‌ترین رقبای تیم‌های مدعی در این مسابقات کشوری بوده که با اختلاف کمی نسبت به تیم‌های برتر در مقام سوم جای گرفت. 
سرپرست هیئت ورزش‌های سه‌گانه این استان با تبریک این موفقیت به جامعه ورزشی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد در رده‌های سنی مختلف دارای استعدادهای باور نکردنی بوده که برای شکوفا کردن آن‌ها کافی است مسئولان به‌ویژه مسئولان ورزشی با دید باز و نگاه ویژه به مقوله ورزش بنگرند.
مدیرکل حوزه استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت ورزش در میان جوانان ابراز داشت: با اندکی حمایت و نگاه مسئولانه شاهد موفقیت های چشمگیر جوانان ورزشکار مستعد کهگیلویه و بویراحمد در عرصه‌های مختلف ملی و بین‌المللی خواهیم بود.
دین‌پرور ایجاد رقابت سالم در بین تیم‌های شرکت کننده، شناسایی و کشف استعدادهای موجود در رشته سه گانه، توسعه و ارتقای سطح آمادگی جسمانی و روانی ورزشکاران و سالم‌سازی اوقات فراغت جوانان و مقابله با تهاجم فرهنگی را از جمله مزیت‌های توجه به این رشته دانست.
رقابت‌های قهرمانی ورزش سه‌ گانه کشور با حضور 26 استان در پنج رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان برگزار شد که در پایان تیم‌های زنجان، اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد به ترتیب سکوهای اول تا سوم را از آن خود کردند.
رشته ورزشی سه‌گانه شامل رشته‌های شنا، دومیدانی و دوچرخه‌سواری است.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول