اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری؛

پلیس پیشگیری فردوس در خراسان جنوبی اول شد

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فردوس گفت: در سال جاری، پلیس پیشگیری شهرستان فردوس مقام اول را در سطح استان خراسان جنوبی کسب کرد.

پلیس پیشگیری فردوس در خراسان جنوبی اول شد
به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، محمدحسن قلیچ دوشنبه‌شب در نشست خبری اظهار داشت: با توجه به هجمه شدید دشمن بر نظام و به ویژه شهرهای مذهبی کشور، وظیفه نیروی انتظامی روز به روز حساس‌تر می‌شود.
وی افزود: در شش ماه نخست سال جاری پیشگیری از سرقت نسبت به مدت مشابه سال گذشته 58 درصد کاهش یافته است.
قلیچ همچنین از کشف 340 کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری بیش از 191 نفر قاچاقچی مواد مخدر خبر داد و تصریح کرد: با توجه به تغییر مسیر کاروان‌های مواد مخدر، میزان کشفیات مواد نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.
فرمانده نیروی انتظامی فردوس با اشاره به ورود روز افزون انواع جدید مواد مخدر صنعتی در جامعه یادآور شد: آمریکا و اسرائیل سردمداران تولید مواد مخدر هستند و با ایجاد پایگاه در دو کشور بی‌ثبات افغانستان و پاکستان، کشور ایران را مورد هدف قرار داده‌اند.
وی گفت: امروز مواد مخدر صنعتی به تناسب اعتقادات، شخصیت، تحصیلات و سطح فرهنگی افراد تولید می‌شود و هر نوع مواد قشر خاصی را مورد هدف قرار می‌دهد که این خود توطئه و شگرد دشمن برای ضربه زدن به کشور ایران است.
قلیچ از رضایتمندی مردم شهرستان فردوس نسبت به عملکرد پلیس خبر داد و افزود: طی نظرسنجی انجام شده، مردم از عملکرد پلیس رضایت کامل را دارند.
وی سهم مردم در ایجاد امنیت و آرامش را بیشتر از پلیس دانست و تصریح کرد: والدین باید با نظارت کافی بر فرزندان خود، از بروز بزهکاری‌های اجتماعی پیشگیری و با پلیس همکاری کنند.
فرمانده نیروی انتظامی فردوس مدرسه‌محوری و مسجد محوری را یکی از تدابیر مهم پلیس در هفته ناجا عنوان کرد و یادآور شد: اگر هیئت‌ها و مساجد سطح شهرستان جوانان را جذب کنند بدون تردید وقوع جرم در جامعه نیز به شدت کاهش می‌یابد.
وی گفت: شناخت دقیق دغدغه‌ها و نگرانی‌های مردم و انجام اقدامات پیشگیرانه، هوشمندی پلیس و درک صحیح از جامعه و نوع جرائم و همچنین جلب اعتماد مردم و مشارکت با پلیس از دیگر تدابیر نیروی انتظامی است.
قلیچ از کشف 100 مورد تجهیزات ماهواره‌ای و 10 هزار حلقه سی‌دی غیر مجاز در شش ماه نخست امسال خبر داد و افزود: پلیس زمانی موفق است که همواره یک قدم جلوتر از مجرم باشد.
فرمانده نیروی انتظامی فردوس با تقدیر از امیر گودرزی فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی تصریح کرد: در اجرای نهضت عمرانی با اختصاص بیش از 300 میلیون تومان اعتبار، بسیاری از پاسگاه‌ها و کلانتری‌های شهرستان مرمت و بازسازی شد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول