اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اصفهان:

مأموریت‌های پلیس باید با نیاز جامعه تناسب داشته باشد

خبرگزاری فارس: فرماندار اصفهان با بیان اینکه نیروی انتظامی در عرصه جنگ نرم حضور پررنگی دارد، گفت: مأموریت‌های نیروهای پلیس باید با نیاز روز جامعه تناسب داشته باشد.

مأموریت‌های پلیس باید با نیاز جامعه تناسب داشته باشد
فضل الله کفیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد نقش و جایگاه پلیس در برقراری امنیت و آرامش اظهار داشت: نیروی انتظامی مجموعه مقتدری است که به دلیل برقراری سلامت و امنیت در جامعه توسط این افراد تضمین و در اذهان عمومی به واسطه خدمات گسترده جایگاه خوبی دارد.
وی با بیان اینکه سلامت و امنیت اجتماع ما بستگی به تلاش این نیروها دارد، افزود: امروز شاهد هستیم که نیروهای انتظامی در تمام مأموریت‌های روز در صحنه حضور فعال دارند.
فرماندار اصفهان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی یکی از نیروهای خدوم و تلاشگر نظام اسلامی است، تصریح کرد: نیروهای پلیس در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و تأمین امنیت در جامعه و مبارزه با اشرار و قاچاقچیان و متجاوزان به حریم عمومی جامعه نقش اساسی ایفا می‌کند.
وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در عرصه جنگ نرم حضور پررنگی دارد، گفت: تناسب مأموریت و نیاز جامعه از اقدامات بسیار بزرگی است که این پلیس انجام می‌دهد.
کفیل با بیان اینکه پلیس اصفهان امروز در مقایسه با سایر مکان‌ها با وجود پلیس تخصصی نمره خوبی دارد، بیان کرد: هفته نیروی انتظامی فرصتی مناسب برای آگاهی مردم از خدمات گسترده نیروی انتظامی است که در این هفته باید ضروریات، استعدادها، قابلیت‌ها و نیازهای نیروی انتظامی برای مردم و مسئولان معرفی شود.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول