اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همدان صورت گرفت؛

جریمه 198 میلیون ریالی قاچاقچیان لوازم آرایشی

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از جریمه 198 میلیون ریالی قاچاقچیان لوازم آرایشی در همدان خبر داد.

جریمه 198 میلیون ریالی قاچاقچیان لوازم آرایشی
رضا سعیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به جریمه قاچاقچیان لوازم آرایشی، کالا، پوشاک و بخارشوی اظهار کرد: افرادی که اقدام به قاچاق تعداد 15 هزار و 552 مام زیر بغل خارجی کرده بودند توسط مأموران نیروی انتظامی مستقر در گلوگاه شهیدزارعی دستگیر و‌ شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی همدان پس از ثبت پرونده، اجری تشریفات قانونی و احضار متهمان علاوه بر ضبط کالای کشف شده متهمان را به پرداخت 138 میلیون و 835 هزار ریال در حق دولت محکوم کرد.
وی در ادامه افزود: قاچاقچی پوشاک در همدان نیز که اقدام به قاچاق 6 هزار و 464 ثوب انواع پوشاک مردانه و زنانه خارجی کرده بود، پس از طی مراحل قانونی و احضار متهم شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی همدان علاوه بر ضبط کالای کشف شده متهم را به پرداخت 155 میلیون و 806 هزار ریال در حق دولت محکوم کرد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان با اشاره به جریمه قاچاقچیان کالا و بخارشوی خارجی تصریح کرد: این افراد اقدام به قاچاق 120 دستگاه بخارشوی و مقدار متنابهی کالای خارجی کرده بودند که توسط تعزیرات حکومتی همدان به ترتیب 225 میلیون و 924 هزار ریال و 85 میلیون و 552 هزار ریال جریمه شدند.
وی تأکید کرد: هر‌گونه کالا و ابزاری که افراد اقدام به قاچاق آنها می‌کنند علاوه بر اخذ جریمه، کالای مکشوفه نیز ثبت و ضبط می‌شود و مراحل قانونی را طی می‌کند.
سعیدی در پایان خاطرنشان کرد: تعزیرات حکومتی به عنوان نهادی قانونمند در راستای برقراری امنیت اقتصادی در جامعه برخورد با متخلفان و قاچاقچیان را در دستور کار قرار داده است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول