اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد شاهین شهر:

2500 فراخوان جشنواره ملی شعر کودک به سراسر کشور ارسال شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهین شهر با بیان اینکه تاکنون 2 هزار و 500 فراخوان جشنواره ملی شعر کودک به سراسر کشور ارسال شده است، گفت: این جشنواره در 18 و 19 آبان‌ماه در شاهین شهر برگزار می‌شود.

2500 فراخوان جشنواره ملی شعر کودک به سراسر کشور ارسال شد
علی تمنایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد برگزاری جشنواره ملی شعر کودک که در شاهین شهر برگزار می‎شود، اظهار داشت: با آنکه هنوز بیش از یک‌ماه تا برگزاری جشنواره ملی شعر کودک باقی است، اما دبیرخانه جشنواره به شدت فعال است، تا این اتفاق مهم فرهنگی که برای نخستین بار در شاهین شهر صورت می‎گیرد به بهترین وجه اجرایی شود.
وی به بخشی از این فعالیت‎ها اشاره کرد و افزود: گروه‎های موثر در این جشنواره از جمله انجمن شاعران و گروه‎های نمایشی به مدت یک هفته و به صورت جنبی به اجرای برنامه‎هایی می‎پردازند، نشست‎هایی نیز برقرار شده و تمهیداتی انجام گرفته است.
رئیس فرهنگ و ارشاد شاهین شهر ادامه داد: 2 هزار و 500 درخواست فراخوان به نقاط مختلف کشور به عنوان بخش دیگری از این فعالیت ارسال شده است.
وی گفت: تاکنون تعداد زیادی آثار شاعران به دبیرخانه واصل شده است.
به گزارش فارس، جشنواره ملی شعر کودک و خردسال در 18 و 19 آبان‌ماه با شرکت شاعران شعر کودک و کودکان شاعر در شاهین شهر برگزار می‌شود که مصطفی رحماندوست دبیری این جشنواره را به عهده دارد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول