اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان خبر داد:

عرضه 15800 لیتر سوخت خارج از شبکه در همدان

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از کشف و عرضه 15 هزار و 800 لیتر سوخت گازوییل عرضه شده بر خلاف ضوابط و خارج از شبکه نفتی در همدان خبر داد.

عرضه 15800 لیتر سوخت خارج از شبکه در همدان
رضا سعیدی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: اکیپ مشترک گشت سیار تعزیرات حکومتی همدان، اداره مبارزه با جرائم اقتصادی نیروی انتظامی و شرکت نفت پس از دریافت گزارش مبنی بر خرید گازوئیل بر خلاف ضوابط به محل مورد نظر مراجعه و پس از بازرسی از مخازن شرکت مذکور مقدار 15هزار و 800 لیتر گازوئیل کشف شد که پس از طی مراحل مقدماتی پرونده به‌ منظور رسیدگی به تخلف خرید کالا برخلاف ضوابط به تعزیرات حکومتی همدان ارسال شد.
وی در ادامه از نقره داغ شدن قاچاقچیان پارچه، البسه،‌ پوشاک ورزشی و لوازم آرایشی در همدان خبر داد و افزود: فردی که اقدام به قاچاق 25 طاقه پارچه خارجی کرده بود توسط مأموران انتظامی مستقر در گلوگاه شهید زارعی دستگیر و در ادامه شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز مستقر در گلوگاه علاوه بر ضبط کالای کشف شده متهم را به پرداخت 75 میلیون و892 هزار ریال در حق دولت محکوم کرد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان خاطرنشان کرد: قاچاق یک هزار و 103 و 550 ثوب انواع پوشاک مردانه، زنانه و البسه ورزشی خارجی از دیگر اقدام قاچاقچیان در همدان به ‌شمار می‌رود که در راستای برخورد با این افراد به ترتیب 108 میلیون و 109 هزار و 83 میلیون و 880 هزار ریال در حق دولت محکوم شدند.
وی با اشاره به قاچاقچیان لوازم آرایشی گفت: فردی که اقدام به قاچاق 684 مورد انواع ادکلن خارجی کرده بود توسط مأموران انتظامی مستقر در گلوگاه دستگیر و پس شکایت اداره گمرک علیه وی پرونده به شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز مستقر در گلوگاه شهید زارعی تعزیرات حکومتی همدان ارسال شد که این شعبه علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده متهم را به پرداخت مبلغ 72 میلیون و 476 هزار ریال در حق دولت محکوم کرد.
سعیدی در پایان تجاوز به حقوق مصرف‏‏کنندگان را امری غیر قانونی برشمرد و تصریح کرد: سازمان تعزیرات حکومتی بحث مقابله با کالای قاچاق را در راس امور خود قرار داده ‌است و بر همین اساس این سازمان در گلوگاه شهید زارعی پروند‌ه‌های قاچاق این بخش را به سرعت رسیدگی می‌کند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول