اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی حوزه هنری؛

900 عنوان کتاب دفاع مقدس منتشر شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری گفت: 900 عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس از سوی حوزه هنری کشور منتشر شده است.

900 عنوان کتاب دفاع مقدس منتشر شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مجید مصلحی سه‌شنبه شب در مراسم تودیع و معارفه مدیر حوزه هنری استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: خط خدمت در حوزه هنری خط مستمری است که در راستای تولید آثار هنری فاخر و پرمحتوا در حرکت است.
وی با بیان اینکه حوزه هنری چهارمحال و بختیاری به لحاظ امکانات سخت افزاری یکی از مراکز مورد مطلوب و قبول است، گفت: بازسازی سینما بهمن شهرکرد، راه‌اندازی واحد انیمیشن، تهیه و تولید فیلم‎های کوتاه و برپایی جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های مختلف از مهمترین فعالیت‌های حوزه هنری این استان در سطح کشور است.
مصلحی با تأکید بر اینکه تعهد به خدمت و ارائه آثار فاخر باید به عنوان یک شاخص معرفی در حوزه هنری عنوان شود،؛ گفت: مدیریت حوزه هنری با مدیریت در سایر حوزه‌ها بسیار متفاوت است، در این حوزه مدیران باید با سعه صدر بیشتر در راستای پاسخگویی به نیازهای کیفی مخاطبان خود تلاش مضاعف داشته باشند.
مدیرکل امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری کشور با بیان اینکه هنرمندان روح لطیفی دارند، گفت: هنرمندان اگر در مسیر اجرای تعهداتشان حرفه‌ای نباشند در این مسیر دچار مشکلات بسیار خواهند شد، این در حالیست که تلاش هنرمند مبنی بر ارائه آثار کیفی موجب خواهد شد تا به زیبایی نقش خود را ایفا کنند.
مصلحی حوزه هنری را محل گردآوری هنرمندان دانست و گفت: حوزه هنری باید جلسات متعددی را در باره بحث بر سر موضوعاتی که خیر جامع را به همراه دارند، برگزار کند.
وی تولید آثار پرمحتوا و کیفی را از مهم‌ترین اولویت‌های این حوزه هنری عنوان کرد و گفت:  ارائه آمار بالای تولیدات از سوی مدیران نقش زیادی در انجام کیفی کار و التزام به انجام تعهدات مدیران نیست و کارهایی که تولید می‎شود باید متناسب با حوزه و همراه با پیام و متناسب با خلق و خوی مخاطب باشد.
مصلحی شناسایی و جذب استعدادهای جوانان را از مهم‌ترین اهداف این مجموعه فرهنگی برشمرد و گفت: حوزه هنری با هیچ دستگاهی رقابت ندارد و سعی دارد با تمامی ارگان‌های فرهنگی مشارکت فعال داشته باشد.
در پایان این مراسم از زحمات مهران حسینی مدیر سابق حوزه هنری چهارمحال و بختیاری تجلیل و حجت‌الله شیروانی به عنوان مدیر جدید حوزه هنری این استان معرفی شد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول