اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در کشور صورت گرفت؛

اخذ گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت توسط اورژانس قم

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم از اخذ گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت توسط این مرکز به عنوان نخستین استان در کشور خبر داد.

اخذ گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت توسط اورژانس قم
محمد‌جواد باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، در سخنانی اظهار کرد: ارتقای کیفی خدمات مرکز اورژانس 115، یکی از بحث‌های مطرح و مورد توجه در مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم بود، که استان قم با هماهنگی با اورژانس 115 کشور به عنوان نخستین استان پایلوت در کشور انتخاب شد.
وی در ادامه افزود: این مرکز فعالیت خود را آغاز کرد و تمام زمینه‌های ستادی، عملیاتی و ساختارهای مورد نظر آخرین استانداردهای ایزو 2008-9001 را که در تمام دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد، در دستور کار خود قرار داده است.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم با اشاره به مواردی که استاندارد ایزو بر روی آن تاکید دارد، گفت: تمام کارها باید به شکل سیستماتیک و براساس چینشی خاص انجام شود به طوری که تمام امور قابل پیگیری باشد.
باقری در ادامه بیان کرد: زمانی که تمام سیستم بر اساس چارچوبی که باید باشد چیده شود، بسیاری از موارد جزیی که در گذشته مورد نظر نبوده مورد توجه قرار می‌گیرد و تمام جزئیات کار مشخص شده تا برنامه‌ریزی لازم انجام شود.
وی اضافه کرد: با توجه به فعالیت‌هایی که در استان قم انجام شده بود، اورژانس کل کشور با بررسی‌هایی که انجام داد به این نتیجه رسید که اورژانس قم بسیاری از امور را انجام داده و تنها به یک انطباق با استانداردهای ایزو احتیاج دارد تا بتواند فعالیت‌های خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.
با توجه به اینکه مهم‌ترین رسالت مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم خدمت‌رسانی در امر درمان همشهریان است، اخذ این گواهینامه و استفاده از استانداردهای جهانی در راستای انجام این خدمات می‌تواند کمک شایانی برای این مرکز و مراکز اورژانس 115 دیگر استان‌های کشور باشد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول