اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند خبر داد:

پیشرفت 70 درصدی بیمارستان امام رضا بیرجند

خبرگزاری فارس: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از پیشرفت 70 درصدی بیمارستان 200 تخت‌خوابی امام رضا (ع) بیرجند خبر داد و گفت: ساخت این بیمارستان جزء مصوبات دور اول سفرهای استانی بوده است.

پیشرفت 70 درصدی بیمارستان امام رضا بیرجند
قاسم کریمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند، به مصوبات سفرهای استانی هیئت دولت در بخش بهداشت و درمان اشاره کرد و اظهار داشت: در کل 39 مصوبه ما در این بخش و در سه دور سفر هیئت دولت به استان در بخش درمان و بهداشت داشتیم.
وی افزود: از 39 مصوبه سفرهای استانی تا کنون 29 مصوبه اجرایی و در دست اجراست و 10 مصوبه دیگر نیز در دست پیگیری است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اظهار داشت: برآورد اعتباری 19 مصوبه دور اول سفر هیئت دولت معادل 507 هزار میلیون ریال بوده است که تا کنون از این مبلغ 273 هزار میلیون ریال جذب شده است.
کریمی با بیان اینکه 19 مصوبه دور اول سفر هیئت دولت به استان دارای 95 درصد پیشرفت است، تصریح کرد: این مصوبات در راستای پیشبرد اهداف بهداشتی و ارتقای شاخص‌های بهداشت و درمانی در خراسان جنوبی بوده است.
وی شاخص‌ترین مصوبه دور نخست سفرهای استانی هیئت دولت به خراسان جنوبی را احداث بیمارستان 200 تخت‌خوابی امام رضا (ع) بیرجند دانست و افزود: این پروژه در حال حاضر دارای پیشرفت فیزیکی 70 درصدی است و تا کنون اعتباری معادل 191 هزار میلیون ریال برای پیشرفت این پروژه در استان هزینه شده است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند یکی دیگر از پروژه‌های شاخص دور نخست سفرهای استانی به این منطقه را احداث بیمارستان 32 تخت‌خوابی شهرستان سربیشه، درمیان و سرایان عنوان کرد و گفت: این سه بیمارستان توسط سازمان مسکن و شهرسازی احداث شده است.
کریمی ادامه داد: بیمارستان سربیشه در ماه‌های پایانی سال گذشته تحویل دانشگاه علوم پزشکی شده است  و بیمارستان‌های درمیان و سرایان در مرحله تحویل هستند.
وی افزود: امید است با اختصاص اعتبارات لازم برای تجهیز و صدور مجوزهای استخدامی برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز سه بیمارستان شاهد بهره‌برداری کامل از این سه بیمارستان باشیم.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند به سایر مصوبات دور اول سفر هیئت دولت اشاره کرد و گفت: احداث خوابگاه 280 نفره خواهران با 40 درصد پیشرفت فیزیکی، احداث ساختمان مرکز بهداشت استان با 40 درصد پیشرفت فیزیکی و مراکز بهداشت شهرستان قاین با 65 درصد پیشرفت از جمله مهم‌ترین این پروژه‌ها بوده است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول