اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به پاس تحقق برنامه‏های سازمان جنگل‏ها؛

مدیر منابع طبیعی فیروزکوه جنگلدار نمونه استان تهران شد

خبرگزاری فارس: مدیر منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فیروزکوه به عنوان جنگل‏دار نمونه این استان انتخاب شد.

مدیر منابع طبیعی فیروزکوه جنگلدار نمونه استان تهران شد
حجت‏الله خان‏محمدی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران، ضمن تشریح برنامه‏های اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فیروزکوه اظهار داشت: کل اعتباراتی که سال گذشته به این اداره اختصاص یافت، هزینه شده و پیشرفت کار در برخی از بخش‏ها بسیار مطلوب و بالاتر از برنامه بوده است.
وی با بیان اینکه از سوی استان تهران و فرمانداری فیروزکوه نظارت‏هایی بر روی اعتبارات استانی صورت می‏گیرد و حتی اخیراً بر اعتبارات ملی نیز نظارت می‏شود، اضافه کرد: با نظارت‏های صورت گرفته تایید شد که کل اعتبارات اختصاص یافته به منابع طبیعی فیروزکوه در سال گذشته هزینه شده است.
مدیر منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فیروزکوه ادامه داد: در پایان سال مالی 89 اعتبارات بسته شد و حتی یک ریال هم به استان تهران برگشت داده نشده است.
خان‏محمدی با بیان اینکه حتی قسمتی از مازاد وصولی‏هایی را که درخواست شد دریافت کردیم، تصریح کرد: اجرای برخی از پروژه‏ها در همین مدت به 140 تا 150 درصد رسانده شد.
وی ادامه داد: به ویژه در بخش ممیزی اراضی که زیربنای کار منابع طبیعی بوده، فعالیت‏ها به پایان رسیده است و در واقع به عنوان اداره برتر در کشور در بخش منابع طبیعی، جشن انفال در فیروزکوه برگزار شد که این اقدام از شاخص‏ترین برنامه‏های منابع طبیعی بود.
مدیر منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فیروزکوه افزود: همچنین در جشنواره شهید رجایی، اداره منابع طبیعی فیروزکوه به عنوان دستگاه اجرایی برتر معرفی شد.
خان‏محمدی اضافه کرد: منابع طبیعی فیروزکوه به عنوان جنگل‏دار نمونه در سطح استان تهران در سال 89 انتخاب شد که جا دارد از تمام کسانی که در این بخش همکاری داشته‏اند، به ویژه کارکنان منابع طبیعی فیروزکوه که در تمام واحدها بالای صد درصد پروژه‏های خود را اجرایی کردند، تقدیر شود.
وی گفت: همچنین باید از کمیته برنامه‏ریزی شهرستان و در راس آن، فرماندار فیروزکوه که اعتبارات لازم در بخش منابع طبیعی را تامین کردند و ادارات مرتبطی که در این زمینه حمایت‏های لازم را صورت دادند و به ویژه دادگستری، ثبت اسناد و املاک و دستگاه‏های انتظامی و امنیتی فیروزکوه قدردانی شود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول