اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به میزبانی شهرداری بیرجند؛

جشنواره کشوری قربان تا غدیر در بیرجند برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان رفاهی تفریحی شهرداری بیرجند گفت: جشنواره کشوری قربان تا غدیر شهرداری بیرجند برای نخستین بار در این استان، توسط این سازمان در بیرجند آغاز شد.

جشنواره کشوری قربان تا غدیر در بیرجند برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی شهرداری بیرجند، محمدرضا قلاسی‌مود اظهار داشت: این جشنواره با هدف ایجاد روحیه شادی و نشاط در بین شهروندان و نیز معرفی بیرجند به عنوان خواستگاه فرهنگ و هنر خطه جنوب شرق کشور با کمک هنرمندان شاخص ایران زمین همزمان با عید قربان آغاز شد.
وی گفت: این برنامه در سالن شهیدان قاسمی بیرجند به میزبانی هنرمندان کشور و اجرای برنامه‌های شاد و مفرح برای شهروندان برگزار می‌شود.
قلاسی‌مود افزود: دوشنبه 23 آبان ماه جاری نیز ضمن آنکه نگارخانه شهر به طور رسمی افتتاح خواهد شد، آثار برتر هنرمندان عکاس کشور که در نخستین جشنواره ملی عکس بیرجند در قاب ایران در شهریور امسال شرکت کرده بودند، در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
وی گفت: علاوه بر این کتاب عکس این جشنواره نیز طی مراسم خاصی در سالن بانک ملت بیرجند رونمایی و از عکاسان برتر کشور تجلیل خواهد شد.
سرپرست سازمان رفاهی تفریحی شهرداری بیرجند به حضور هنرمندان "فیتیله‌ای" در بیرجند اشاره کرد و اظهار داشت: این هنرمندان نیز برنامه‌های شادی با محوریت معرفی فرهنگ و آداب و رسوم اقلیم خراسان جنوبی در شب 26 آبان ماه در سالن شهیدان قاسمی برگزار می کنند.
قلاسی‌مود ابراز امیدواری کرد: این جشنواره فصل نوینی در ایجاد سامانه نشاط توسط شهرداری بیرجند محسوب شود.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول