اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

30 مهرماه جاری؛

آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره قربان تا غدیر

خبرگزاری فارس: مهلت دریافت آثار به هفتمین جشنواره ملی فرهنگی و هنری قربان تا غدیر تا 30 مهرماه تمدید شد.

آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره قربان تا غدیر
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از اداره روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، قائم مقام اداره کل ارشاد خراسان جنوبی اظهار داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با همکاری بنیاد بین‌المللی غدیر به مناسبت گرامیداشت ایام با میمنت هفته ولایت (اعیاد قربان تا غدیر) و در راستای اعتلای معارف دینی و بسط و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری، هفتمین جشنواره ملی فرهنگی و هنری قربان تا غدیر را در گستره ملی در خراسان جنوبی برگزار می‌کند.
محمد حسین جعفری افزود: این جشنواره ملی در چهار بخش شعر، خوشنویسی، گرافیک و مقاله‌نویسی با موضوعات تبیین ولایت در قربان و غدیر، سیر تحول و تطور در طول تاریخ، شاخصه‌های انسان کامل در فرهنگ ابراهیمی و علوی، مفاهیم نمادین پیوند قربان و غدیر، مقام ابراهیم، مناقب علوی، حجه‌الوداع و روایت غدیر در آثار مورخان و متکلمان برگزار می‌شود.
وی وحدت‌گرایی با تاسی از عید بزرگ قربان و الگو پذیری با تاسی از شخصیت و معارف امام علی (ع) را از اهداف این جشنواره برشمرد.
قائم مقام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در مورد جوایز برگزیدگان این جشنواره افزود: در بخش شعر تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و 10 میلیون ریال به نفر اول، لوح تقدیر و 8 میلیون ریال به نفر دوم، لوح تقدیر و 6 میلیون ریال به نفر سوم اهدا می‌شود.
وی همچنین در مورد جوایز بخش خوشنویسی گفت: در این بخش تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و 12 میلیون ریال به نفر اول، لوح تقدیر و 10 میلیون ریال به نفر دوم و لوح تقدیر و 8 میلیون ریال به نفر سوم اهدا می‌شود.
جعفری تصریح کرد: در بخش گرافیک تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و 12 میلیون ریال به نفر اول، لوح تقدیر و 10 میلیون ریال به نفر دوم و لوح تقدیر و 8 میلیون ریال به نفر سوم اهدا خواهد شد.
قائم مقام اداره کل ارشاد خراسان جنوبی همچنین در مورد جوایز بخش مقاله‌نویسی بیان داشت: در این بخش تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و 20 میلیون ریال به نفر اول، لوح تقدیر و 15 میلیون ریال به نفر دوم و لوح تقدیر و 10 میلیون ریال به نفر سوم اهدا می‌شود.
وی افزود: علاقمندان شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را حداکثر تا تاریخ 30 مهرماه به دبیرخانه این جشنواره واقع در بیرجند خیابان شهید محلاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی ارسال کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 4-4323393 تماس حاصل فرمایند.
این جشنواره 21 و 22 آبان ماه سال جاری در خراسان جنوبی برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول