اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

برای نخستین بار در کشور صورت گرفت؛

تجمیع بیمه روستائیان چالوس در تعاونی دهیاران

خبرگزاری فارس: مدیرعامل تعاونی دهیاران بخش مرکزی چالوس گفت: بیمه روستائیان به صورت تمرکزی و یکپارچه در قالب شرکت تعاونی دهیاران چالوس برای نخستین بار در سطح کشور در حال انجام است.

تجمیع بیمه روستائیان چالوس در تعاونی دهیاران
عیسی میردار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چالوس بیان داشت: حسابرسی و بودجه‌نویسی سالانه این طرح با تایید شورا با جذب مشاور و نیروهای متخصص در این زمینه از دیگر فعالیت‌های این تعاونی بوده است.
وی با اشاره به اینکه حدود 50 تعاونی دهیاران در سطح استان تشکیل شده است، عنوان کرد: تعاونی دهیاران بخش مرکزی چالوس به عنوان یکی از تعاونی‌های پیشرو در سطح استان و حتی کشور در حال فعالیت است.
میردار در مورد ساختمان تعاونی دهیاران نیز ادامه داد: از اول شهریور ماه امسال دفتر تعاونی از فرمانداری به ساختمان استیجاری در میدان معلم جنب ساختمان مخابرات منتقل شد و فعالیت تعاونی افزایش یافت.
مدیرعامل تعاونی دهیاران بخش مرکزی چالوس از تشکیل اتاق فکر با حضور دهیاران و شوراها معاون فرماندار، بخشدار و رئیس شورای بخش مرکزی و مسئول صدور پروانه روستایی در این تعاونی خبر داد.
این مسئول همچنین از تجمیع ماشین آلات دهیاری‌ها و شورای اسلامی در تازه آباد با خرید قطعه زمینی به مساحت 800 متر مربع خبر داد و اذعان داشت: هدف ما مشارکت بیشتر روستاها در قالب تعاونی در فعالیت‌های عمرانی و خدماتی و قبول پیمانکاری تمامی روستاها برای ادارات مختلف است.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول