اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس هیئت ورزش‎های سه‌گانه گلستان خبر داد:

ایجاد سایت برگزاری ورزش‎های سه‌گانه در بندرترکمن قطعی است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‎های سه‌گانه استان گلستان گفت: این استان و شهرستان بندرترکمن شرایط ایجاد سایت برگزاری مسابقات ورزش‌های سه گانه را دارا هستند.

ایجاد سایت برگزاری ورزش‎های سه‌گانه در بندرترکمن قطعی است
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، منصور خمری ظهر امروز در نشست با اعضای هیئت رئیسه ورزش‌های سه‌گانه استان و روسای هیئت‎های شهرستانی در محل مهمانخانه لشکر 30 گرگان اظهار داشت: با توجه به شرایط جغرافیایی و جوی منطقه، بازدید ناظران، مسئولان و کارشناسان فدراسیون و حمایت‎های مسئولان استانی ایجاد این سایت قطعی است.
وی تصریح کرد: با عنایت به برگزاری هفته اول لیگ ورزش‎های سه‎گانه کشور در شهرستان بندرترکمن نقاط ضعف و قوت شناسایی شد تا ضمن رفع آن در آینده نزدیک و این سایت براساس استانداردهای بین‎المللی ساخته شود.
در این جلسه آقایان عبدالحمید قربانزاره گوگلانی از بندرترکمن، روح الله اشرفی از علی‎آبادکتول، عباس رسول‎آبادی از آزادشهر به عنوان روسای هیئت سه گانه شهرستان‎ها نقاط ضعف و مثبت این ورزش در شهرستان‎های خود را اعلام کردند و در پایان مقرر شد به منظور آماده‎سازی تیم‎های شهرستانی برای شرکت در مسابقات استانی و آماده‎سازی تیم منتخب استان به هر کدام از این هیئت‎ها یک دستگاه دوچرخه اهدا شود.
شایان ذکر است به پیشنهاد منصور خمری آقایان روح الله حسنی، داود بهاری و روح‎الله خسروی به عنوان مربی سه‌گانه استان در قسمت آقایان معرفی شدند و هدایت دوگانه استان که شامل بانوان می‌شود به خانم نعیمه درزی واگذار شد.
همچنین بنا به اعلام پیمان میزابی دبیر هیئت سه‌گانه استان مسابقات استانی طی برنامه‎ریزی منظم و اصولی از اسفندماه امسال آغاز خواهد شد تا تیم‎ها و بازیکنان آمادگی خود را برای حضور در مسابقات کشوری و انتخابی تیم ملی به شکل مطلوب‎تری حفظ کنند.
بازی‎های هفته دوم لیگ کشور در بهمن ماه امسال در جزیره قشم برگزار می‎شود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول