اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی سمنان:

قاچاق کالاهای خارجی سبب ورود فرهنگ غربی می‏شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان گفت: ورود کالاهای خارجی به خانواده‏های ایرانی باعث ورود فرهنگ غربی در آنها خواهد شد.

قاچاق کالاهای خارجی سبب ورود فرهنگ غربی می‏شود
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمد بهرامی پیش از ظهر امروز در هفتمین جلسه کمیته فرهنگی کمیسیون قاچاق کالا و ارز در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان، ضمن تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان اظهار داشت: جلوگیری از قدرت احاطه غرب در کشور به واسطه ورود کالاهای قاچاق و غیرمجاز یکی از اهداف و رسالت‏های کمیته فرهنگی و تبلیغات کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز است.
وی بیان داشت: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان نیز سعی دارد تا در همه مراحل مبارزه، یاری‏رسان این کمیته باشد.
رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان افزود: دشمنان این مرز و بوم از طریق ورود کالاهای قاچاق و غیرمجاز درصدد تسلط فرهنگ غرب بر افکار و بینش مردم کشور هستند و از این رو، باید با تلاش و همت قوی جلوی این هجمه فرهنگی را سد کنیم.
بهرامی ایجاد بستر مناسب فرهنگی در استفاده از کالاهای تولید داخل را مهم دانست و عنوان کرد: قطعا ورود کالای خارجی در خانواده‏های ایرانی باعث ورود فرهنگ غربی در آنها خواهد شد که باید در این زمینه هوشمندانه فعالیت کرد.
وی اضافه کرد: باید با ترویج استفاده مردم از کالاهای داخلی و ورود آن در جمع خانواده‏ها، فرهنگ غنی ایرانی را بیشتر از گذشته در آن احساس کنیم.
رئیس دبیرخانه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری سمنان نیز تقویت روحیه ایثار، فداکاری و خودباوری را در ایجاد بستر مناسب فرهنگی مهم خواند و بیان داشت: دشمنان در راستای ترویج ابتذال فکری، اخلاقی و فرهنگی مردم از هر فرصت و امکانی برای رسیدن به این هدف نامیمون استفاده می‏کنند تا مردم را در بحث اعتقادات دینی و مذهبی تضعیف کنند.
سیدعلیرضا هاشمی فرصت ماه محرم و استفاده از ظرفیت علما و روحانیان را در جهت تقویت باورهای دینی و اعتقادی مردم مهم خواند و خواستار تلاش دستگاه‏های فرهنگی در این زمینه شد.  
علی مسلمان، قائم مقام صدا و سیمای مرکز سمنان نیز با تسلیت ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا (ع) از دستگاه‏های فرهنگی خواست تا در اشاعه استفاده از کالای ایرانی توسط مردم نهایت تلاش خود را به کار گیرند.
وی بیان داشت: باید در نشریات داخلی، سایت‏ها و با پیامک به این امر پرداخته شود.
قائم مقام صدا و سیمای مرکز سمنان عملکرد صدا و سیمای مرکز سمنان را در این زمینه مطلوب دانست و گفت: تلاش‏های فراوانی در حوزه‏های مختلف انجام گرفته به طوری که در حوزه صدا، 850 دقیقه برنامه‏سازی رادیویی داشته‏ایم.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول