اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی کردستان خبرداد:

کشف 83 میلیون نخ سیگار قاچاق در کردستان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی کردستان از کشف 83 میلیون و 313 هزار نخ سیگار قاچاق به‌وسیله ماموران پلیس آگاهی کردستان از ابتدای سال‌جاری تا پایان آبانماه خبرداد.

کشف 83 میلیون نخ سیگار قاچاق در کردستان
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس کردستان، علی احمدی‌تبار اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی کردستان در پی مبارزه با کالای قاچاق در سطح استان مراتب را با افزایش اقدامات اطلاعاتی و پلیسی به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
وی به افزایش 97 درصدی کشف سیگارهای خارجی از ابتدای سال‌جاری تا پایان آبان ماه نسبت به مدت زمان مشابه آن در سال گذشته خبرداد، تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی استان از ابتدای سال‌جاری تا پایان آبان ماه 83 میلیون و313 هزار نخ سیگار قاچاق را کشف کردند.
به گفته رئیس پلیس آگاهی کردستان، این آمار در مدت مشابه سال قبل 42 میلیون و 161هزار و 880 نخ سیگار خارجی بوده است.
احمدی‌تبار ادامه داد: ارزش ریالی سیگارهای کشف شده 255 میلیارد و 783 میلیون و 314هزار ریال است که این رقم در سال گذشته 15 میلیارد و 52 میلیون و 17 هزار ریال بوده است، که رشد 83 درصدی را در ارزش ریالی نشان می‌دهد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول