اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست ترویج کشاورزی سمنان:

اعتبارات ترویج کشاورزی در سمنان 2 برابر شد

خبرگزاری فارس: سرپرست مدیریت ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان اعلام کرد: اعتبارات مصوب سال جاری مدیریت ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان به بیش از 2 برابر افزایش یافته است.

اعتبارات ترویج کشاورزی در سمنان 2 برابر شد
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی امامی پیش از ظهر امروز در جمع کارکنان مدیریت ترویج کشاورزی استان سمنان که با حضور رئیس و معاونان سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان برگزار و در آن مسائل و مشکلات ترویج کشاورزی این استان بررسی شد، گزارشی از اهم اقدامات انجام شده در این بخش را ارائه داد.
وی کمبود نیروی انسانی و اعتبارات، مبادله دیرهنگام موافقتنامه و نوع نگرشی به ترویج را از مشکلات پیش‏روی مدیریت ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان ذکر کرد.
امامی در خصوص اعتبارات ترویج گفت: سال گذشته از محل استانی و ملی در مجموع یک میلیارد و 135 میلیون و 423 هزار ریال اختصاص یافت.
سرپرست مدیریت ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان افزود: با پیگیری‏های به عمل آمده، اعتبارات مصوب سال جاری بیش از دو برابر افزایش یافته و به 2 میلیارد و 650 میلیون ریال رسیده است.
وی افزود: این اعتبارات برای توانمندسازی بهره‏برداران بخش کشاورزی در دست‏یابی به آخرین یافته‏های نوین با بهره‏گیری از روش‏ها و تکنیک‏های جدید ترویجی در قالب طرح‏های مختلف هزینه می‏شود.
سرپرست مدیریت ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان این طرح‏ها را آموزش ترویج کشاورزی، آموزش و توانمندسازی زنان روستایی، عشایری و تشکل‏های مرتبط، تقویت و تجهیز شبکه مشاوره‏ای ترویجی، آموزش مهارتی بهره‏برداران، گسترش پیام‏رسانی ترویجی و بسیج جوانان در سازندگی سرمایه‏گذاری دانست.
امامی با بیان اینکه اعتبار اختصاص یافته بسیار کمتر از اعتبار پیشنهادی است، خواستار افزایش آن شد.
به گزارش فارس؛ در این جلسه از سوی سایر اعضا به مواردی همچون سطح‏بندی مهارت بهره‏برداران، توجه ویژه مسئولان استان سمنان به اعتبارات ترویج، هماهنگی با سازمان نظام مهندسی برای توانمندسازی شرکت‏ها، توجه به ترویج الکترونیک، توسعه سامانه پیام کوتاه، توجه ویژه به برنامه رسانه‏ای، دوره‏های آموزشی، تقویت بنیه کارشناسی ترویج، اشتغال خانگی و ... اشاره شد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول