اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر:

بقای کشور مدیون فداکاری‌های بسیج است

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر گفت: حفظ و بقا کشور مدیون فداکاری‌های بسیج، شهدا و اقشار مختلف بسیجی است.

بقای کشور مدیون فداکاری‌های بسیج است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسین زارع پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری این استان اظهار داشت: بسیج و سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در برگزاری رزمایش 50 هزار نفری زحمات زیادی کشیدند که این زحمات قابل تقدیر و تجلیل است.
وی با تاکید بر تجلیل دستگاه‌های اجرایی از بازنشستگان خود افزود: بازنشستگان گنجینه‌های با تجربه و ارزشمندی هستند که سرمایه دستگاه‌های اجرایی به شمار می‌روند.
زارع تصریح کرد: دستگاه‌هایی که تاکنون برای تکریم و تجلیل از بازنشستگان خود اقدامی نکرده‌اند هرچه سریع‌تر در این زمینه اقدام کنند.
معاون استاندار بوشهر یادآور شد: مقرر شده است دستگاه‌های اجرایی فضایی مناسب برای استقرار کانون‌های بازنشستگان به خود اختصاص دهند.
زارع با تجلیل از برگزاری نخستین همایش استانی ICT روستایی گفت: این همایش بازتاب خوبی داشته است.
امام جمعه برازجان نیز در این نشست گفت: احیای سنت‌های بیداری، واجبات دینی و افشای باطل از مهم‌ترین پیام‌های قیام عاشورا بوده است.
حجت الاسلام حسن مصلح با اشاره به عزت‌خواهی و عزت‌طلبی امام حسین (ع) در روز عاشورا افزود: هراس نداشتن از کم شمار بودن یاران و همراهان از درس‌های امام حسین (ع) در نهضت عاشورا بود.
وی تصریح کرد: ملت ما نیز با الگو گرفتن از این درس بزرگ بدون هیچ هراسی در برابر استکبار ایستادند و در طریق هدایت گام برداشتند و مقاومت کردند تا به پیروزی رسیدند.
امام جمعه برازجان اظهار داشت: پیروزی خون بر شمشیر در عاشورا و مظلومیت و شهادت در برابر شمشیرهای برهنه رمز پیروزی قیام امام حسین (ع) و انقلاب اسلامی با تاسی از این قیام بود.
وی تاکید کرد: نهضت ما با همان اهداف، شعارها، سیاست‌ها و رهبری، با همین اصحاب با وفا و دشمنان مشترک، به حق ادامه دهنده نهضت عاشوراست.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول