اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج حقوق‏دانان:

5 هزار نفر در کشور عضو بسیج حقوق‏دانان هستند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج حقوق‏دانان از عضویت 5 هزار نفر در کشور در سازمان بسیج حقوق‏دانان خبر داد.

5 هزار نفر در کشور عضو بسیج حقوق‏دانان هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مسعود اخوان‏فرد پیش از ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی‏فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: از زمان تاسیس بسیج حقوق‏دانان تاکنون بیش از 5 هزار نفر به عضویت بسیج حقوق‏دانان درآمده‌اند و در برنامه پنج ساله، این تعداد به مرز 20 هزار نفر خواهد رسید.
وی به علل تشکیل بسیج حقوق‏دانان در کشور اشاره کرد و افزود:‌ در سال 88 و پس از فتنه، تعداد اندکی از حقوق‏دانان به طرفداری از عوامل فتنه بیانیه‌ای صادر کردند که پس از آن و در عرض چند ساعت، تعداد 164 نفر از حقوق‏دانان متعهد و متدین در دفاع از ولایت و نظام مقدس اسلامی ایران بیانیه‌ای را صادر کردند که به "بیانیه 164" معرف شد و این بیانیه تاثیر زیادی در جامعه داشت.
رئیس سازمان بسیج حقوق‏دانان افزود: این بیانیه در اکثر سایت‌های داخلی و خارجی درج پیدا کرد و پس از این حرکت بود که احساس شد در جامعه اسلامی جای بسیج حقوق‏دانان خالی است و بر همین اساس، در نیمه دوم سال 88 بحث تشکیل بسیج حقوق‏دانان مطرح و این سازمان تاسیس شد.
اخوان‏فرد از مهم‏ترین اقدامات صورت گرفته در دو سال فعالیت بسیج حقوق‏دانان در کشور را ارائه مشاوره‌های حقوقی صلواتی به مردم خصوصاً بسیجیان در جامعه و همچنین ایجاد تفاهم با کمیته امداد جهت حمایت حقوقی جهت کمک به دستگاه‌های دولتی و قضایی، برگزاری همایش‏های علمی از جمله همایش نقد حقوق زن از دیدگاه غرب و ... عنوان کرد.
وی اظهار داشت: آمادگی خدمتگزاری در تمامی سازمان‌ها و ارگان‏ها با توجه به ظرفیت بسیج حقوق‏دانان را دارا هستیم.
امام جمعه سمنان نیز در این دیدار به دو بلای دنیا که حب دنیا و پول باشد، اشاره کرد و افزود: اگر انسان از این دو بگذرد، از همه چیز خواهد گذشت و یکی از موفقیت‏های بسیج این است که به این دو وابسته نیست و باید سعی کنیم عبدالله و بنده خدا بوده و بنده دنیا نباشیم.
حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمد شاهچراغی اظهار داشت: بدون شک خدمت به مردم و رفع گرفتاری‏های مردم از مهم‏ترین عبادات به شمار می‏رود.
در سفر رئیس سازمان بسیج حقوق‏دانان کشور به استان سمنان، از بسیج حقوق‏دانان دامغان بازدید به عمل آمد و کانون بسیج حقوق‏دانان در شهرستان شاهرود نیز افتتاح شد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول