اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان ‌فارس خبر داد:

عضویت بیش از 300 بسیجی در سازمان بسیج حقوقدانان فارس

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان‌ فارس گفت: در حال حاضر بیش از 300 بسیجی حقوقدان در استان فارس فعال هستند.

عضویت بیش از 300 بسیجی در سازمان بسیج حقوقدانان فارس
امام‌بخش‌ حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز با تبریک 12 آذر ماه سالروز تصویب قانون اساسی و روز بسیج حقوقدانان اظهار داشت: بسیج حقوقدانان استان فارس نیمه دوم سال 88 با اهداف مشخص و حضور تعدادی از قضات، وکلا و کارشناسان حقوقی استان فارس و شهر شیراز فعالیت خود را آغاز کرد و از از مرداد ماه امسال به صورت رسمی‌تر فعالیت‌های خود را توسعه داد.
وی ادامه داد: سازمان بسیج حقوقدانان در حال حاضر در شهرهای شیراز و نورآباد فعال است که در آینده‌ای نزدیک نیز در شهرستان‌های بیش از 20 قاضی نیز راه‌اندازی می‌شود.
مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان‌ فارس ابراز داشت: تحقق ارتش ده‌ها میلیونی بسیج امروز منوط به شرکت تمام‌جانبه و سازماندهی عاشقانی است که به عشق انقلاب و آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و تداوم راه امام و پیروی از ولی فقیه حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای آماده فداکاری هستند.
حسینی در بخش دیگری از سخنان خود از مهم‌ترین اهداف راه‌اندازی بسیج حقوقدانان را حفظ تداوم، بسط و تعمیق انقلاب اسلامی، کمک به افزایش کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی، رفع نیازهای اساسی جامعه حقوقی و سیاسی، ایجاد رابطه فکری و فرهنگی بین حقوقدانان، حفظ و حراست از دست‌آوردهای انقلاب مبتنی بر اسلام ناب محمدی و آموزه‌های امام خمینی (ره) و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و اصل مترقی ولایت مطلقه فقیه، حضور فعال و تمام‌جانبه در عرصه‌های دفاع حقوقی و ارزش متعالی انسانی و نظام جمهوری اسلامی ایران در مجامع و مراجع داخلی و بین‌المللی و فرهنگ‌سازی و تلاش برای تحقق و گسترش عدالت و دفاع از آزادی‌های مشروع عنوان کرد.
انتهای‌پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول