اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هشت ماهه نخست امسال صورت گرفت؛

تشکیل 247 پرونده قاچاق کالا در خوزستان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بازرگانی خوزستان از تشکیل 247 پرونده در زمینه قاچاق کالا در استان در هشت ماهه نخست امسال خبر داد.

تشکیل 247 پرونده قاچاق کالا در خوزستان
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی سازمان بازرگانی خوزستان محمدحسین چراغی اظهار داشت:‌ در هشت ماهه نخست امسال در زمینه قاچاق کالا در استان 247 پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.
وی ارزش پرونده‌های کشف شده را 590 میلیون و 376 هزار ریال عنوان کرد و افزود: در نتیجه بازرسی‌های انجام شده در هشت ماه نخست امسال، ‌در بخش کالای دخانی 36 هزار و 632 پاکت، لوازم آرایشی و بهداشتی 34 هزار و 530 عدد، طلا بیش از یک هزار و 350 گرم و 57 عدد سکه پارسیان کشف و ضبط شد.
چراغی افزود: در این مدت 4 هزار و 752 لیتر فرآورده‌های نفتی نیز کشف شده است.
این مقام مسئول همچنین اظهار داشت:‌ در راستای مبارزه و پیشگیری با قاچاق البسه دست دوم مقرر شد واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب و عرضه کنندگان این نوع البسه توسط اتحادیه صنف پوشاک شناسایی و از طریق مراجع ذیصلاح نسبت به پلمب آن طبق قانون نظام صنفی اقدام شود.
رئیس سازمان بازرگانی در ادامه گفت: در هشت ماهه نخست امسال 321 مورد گشت مشترک و یک هزار و 484 مورد بازرسی در زمینه مبارزه با قاچاق کالا انجام شده است همچنین در این راستا و طبق مصوبه کمیته تخصصی پیشگیری و ساماندهی اقتصادی کمیسیون مبارزه با قاچاق کالای استان،‌ بازرسی و نظارت در این زمینه با هماهنگی و مشارکت دستگاه‌های اجرایی ذیربط از جمله سازمان بازرگانی،‌ اداره قاچاق کالا و ارز ناجا،‌ دخانیات، بازرسان اصناف،‌ معاونت غذا و دارو،‌ اتحادیه صنف مربوطه، اداره کل استاندارد، پخش فرآورده‌های نفتی و نیروی انتظامی انجام می‌شود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول