اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خبر داد:

کشف 74 کیلوگرم تریاک از یک باند توزیع مواد مخدر

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: از یک باند توزیع کننده مواد مخدر 74 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

کشف 74 کیلوگرم تریاک از یک باند توزیع مواد مخدر
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، علی دولتی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با همکاری مردم و تلاش پرسنل پلیس مبارزه با مواد مخدر، یک شبکه تهیه و توزیع مواد مخدر که در سطح استان کرمانشاه، استان‌های شرقی کشور و تهران فعالیت می‌کرد، توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر منهدم شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: از این گروه 5 نفره، 74 کیلوگرم تریاک کشف شده است.هفته گذشته نیز از یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر 8 کیلوگرم تریاک کشف شد.
وی با تاکید بر عزم راسخ پلیس در مبارزه با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر، افزود: در 8 ماه نخست سال جاری، 856 کیلوگرم انواع مخدر توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه کشف شده که نسبت به کشفیات همین مدت در سال گذشته 35 درصد رشد داشته است.
جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در 8 ماه نخست سال گذشته 550 کیلوگرم انواع مواد مخدر از قاچاقچیان و سوداگران مرگ در استان کرمانشاه کشف شده بود.
دولتی با اشاره به هماهنگی‌های صورت گرفته با دستگاه قضایی، خاطرنشان کرد: اعدام 6 قاچاقچی مواد مخدر که چندی پیش در کرمانشاه صورت گرفت، نشان از قاطعیت پلیس و دستگاه قضایی در مبارزه با سوداگران مرگ دارد.
وی افزود: در 8 ماه نخست سال جاری 3هزار و 967 نفر مرد و 90 زن قاچاقچی مواد مخدر در استان کرمانشاه دستگیر و به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول