اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای 8 هزار دانش‌آموز زنجانی صورت می‌گیرد؛

برگزاری آزمون درس‌هایی از قرآن در زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان از برگزاری آزمون درس‌هایی از قرآن برای 8 هزار دانش‌آموز زنجانی خبر داد.

برگزاری آزمون درس‌هایی از قرآن در زنجان
جلال گنجی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: آزمون درس‌هایی از قرآن به صورت هفته‌ای برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه آزمون درس‌هایی از قرآن برای 8 هزار و 385 دانش‌آموز ناحیه یک زنجان برگزار می‌شود، ادامه داد: آزمون مذکور برای مقاطع راهنمایی و متوسطه برگزار می‌شود.
رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان افزود: با انجام این آزمون اطلاعات دانش‌آموزان در زمینه فعالیت‌های قرآنی افزایش پیدا می‌کند.
وی با بیان اینکه فعالیت‌های قرآنی و پرورشی آموزش و پرورش محدود به برگزاری آزمون درس‌هایی از قرآن نیست، ادامه داد: اقدامات قرآنی آموزش و پرورش ناحیه یک از سوی بازرسان وزرات آموزش و پرورش نیز رضایت بخش اعلام شده است.
گنجی تصریح کرد: با همکاری مسئولان می‌توان همه مدارس آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان را زیر پوشش طرح آزمون درس‌هایی از قرآن قرار داد.
وی در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم سالگرد مجید شهریاری در آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان یادآور شد: این مراسم با حضور مسئولان آموزش و پرورش، سپاه ناحیه زنجان و دانش‌آموزان در هنرستان فنی شهید دکتر مجید شهریاری برگزار شد.
رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری نوای روح بخش زیارت عاشورا در مدارس ناحیه یک زنجان اضافه کرد: مراسم زیارت عاشورا به مناسبت ایام ماه محرم در مدارس زنجان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه مراسم زیارت عاشورا هر روز صبح در نمازخانه هر مدرسه برگزار می‌شود، ادامه داد: این مراسم با حضور مادحان اهل بیت عصمت و طهارت برگزار می‌شود.
گنجی با تاکید بر اینکه برگزاری مراسم‌های قرآنی کمک شایانی به تعمیق باورهای دینی در بین دانش‌آموزان می‌کند، تصریح کرد: حضور معلمان در مراسم زیارت عاشورای مدارس و همچنین شرکت در مراسم‌های قرآنی موجب تشویق دانش‌آموزان به انجام فعالیت‌های قرآنی می‌شود.
وی در ادامه با اشاره به دیدار کارکنان آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دیدار کارکنان آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان دانشجوی تانزانیایی یادآور شد: در این دیدار نیز مطالبی در زمینه پیروزی انقلاب اسلامی بیان شد.
رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان گفت: در این دیدار مطالبی نیز در زمینه واقعه عاشورا بیان شد.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول