اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام عنوان کرد:

اجرایی نشدن 10 پروژه سفرهای سه‌گانه دولت در چرام

خبرگزاری فارس: فرماندار چرام گفت: از مجموع 65 پروژه سفرهای ریاست جمهوری به استان کهگیلویه و بویراحمد، در شهرستان چرام 10 پروژه به مرحله اجرا نرسیده است.

اجرایی نشدن 10 پروژه سفرهای سه‌گانه دولت در چرام
به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، سید شکرالله امامی پیش از ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای اداری شهرستان چرام با تقدیر از حضور فعال و مؤثر استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این شهرستان اظهار کرد: شهرستان چرام یکی از شهرستان‌های نوپای استان بوده که به جهت ارتقا خدمات‌رسانی به مردم پروژه‌های مختلفی در آن راه‌اندازی شده است.
وی سفرهای استانی ریاست جمهوری به استان کهگیلویه و بویراحمد را یادآور شد و افزود: سفرهای هیئت دولت به استان برای مردم و مسئولان دارای خیر و برکت بوده و شکوفایی این استان را به همراه داشته است.
فرماندار چرام گفت: در طی سه دور سفر ریاست جمهوری به این استان 65 مصوبه بالغ بر 25 میلیارد تومان برای اجرا در شهرستان چرام به تصویب رسیده است.
امامی خاطرنشان کرد: از مجموع 65 مصوبه تاکنون 34 مصوبه با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد تومان به مرحله اجرا و اتمام رسیده و مردم از آنها بهره‌مند شدند.
وی افزود: 31 مصوبه با اعتبار 12 میلیارد تومان هم در حال اجرا بوده و 10 مصوبه و پروژه که اعتبار آنها بالغ بر 8.5 میلیارد تومان است، هنوز به زمین مانده و اجرایی نشده که باید از سوی استان راه‌اندازی و پیگیری شود.
فرماندار چرام یادآور شد: از جمله پروژه‌های سفر ریاست جمهوری که در حال اجرا بوده و در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد پروژه بستر درمانی در شهر چرام است که اعتبار آن از محل نفت تأمین شده و مراحل ساخت آن به پایان رسیده و هم اکنون وزارت بهداشت در حال خرید تجهیزات آن است.
امامی پروژه فنی و حرفه ای را یادآور شد و گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر 504 میلیون تومان اجرای آن آغاز شده و فاز اول آن انجام شده و تاکنون نزدیک به 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
وی افزود: این پروژه که مراحل پایانی کار خود را می‌گذراند به دلیل کمبود اعتبارات راکد مانده بود در سفر اخیر استاندار تصویب شد که 200 میلیون تومان اعتبار به این پروژه اختصاص داده شود.
فرماندار چرام در ادامه با اشاره به سفر قریب‌الوقوع ریاست جمهوری به استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم شهرستان چرام منتظر گام‌های استوار و دردآشنای ریاست جمهوری به این منطقه هستند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول