اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان خبر داد:

فعالیت 30 جایگاه سوخت‌ CNG در استان زنجان

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار زنجان گفت: در حال حاضر 30 جایگاه سوخت CNG در استان زنجان وجود دارد که از این تعداد 21 جایگاه فعال بوده و 9 جایگاه دیگر نیز به زودی فعال می‌شوند.

فعالیت 30 جایگاه سوخت‌ CNG در  استان زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی اکبر کریمی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد هدفمندی یارانه‌ها با ارائه گزارشی از وضعیت سوخت‌رسانی به بخش‌های مختلف صنعت، کشاورزی و سایر بخش‌ها بعد از اجرای قانون هدف‌مندی یارانه‌ها در استان زنجان اظهار داشت: سهمیه گازوئیل بعد اجرای قانون از سه طریق سازمان‌های جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت و بخشی نیز توسط استانداری زنجان در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد.
وی با بیان اینکه نحوه توزیع گازوئیل در بین بخش‌های مختلف توسط کمیته سوخت صورت می گیرد، افزود: در سه ماهه چهارم امسال 2 میلیون و 45 هزار لیتر در اختیار استانداری قرار گرفته است.
معاون امور عمرانی استاندار زنجان با اشاره به اینکه در اولویت‌بندی توزیع سوخت توسط استانداری اداره کل آموزش و پرورش به دلیل اینکه بسیاری از مدارس استان از گاز طبیعی برخوردار نیستند در اولویت قرار دارد.
وی خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از یک میلیون لیتر گازوئیل در اختیار اداره کل آموزش و پرورش قرار گرفته است.
کریمی با اشاره به اینکه پیمانکاران فعال در پروژه‌های مختلف استانی و شهرداری‌ها برای تامین سوخت ماشین‌آلات سهمیه دریافت می‌کنند، تصریح کرد: در سه ماهه سوم امسال تامین سوخت مساجد، حسینیه‌ها و تکایا برای برگزاری مراسم عزاداری ایام محرم جزو اولویت‌ها بود.
معاون استاندار زنجان افزود: در بحث تامین سوخت بخش کشاورزی از ابتدای دی ماه سال‌جاری کشاورزان با کارت سوختی که در اختیار آنان قرار می‌گیرد سوخت دریافت می‌کنند.
وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 74 درصد از کشاورزانی که مشمول دریافت سوخت هستند در سامانه برای گرفتن کارت سوخت ثبت‌نام کرده‌اند، در حال حاضر ثبت‌نام از کشاورزان برای ارائه کارت سوخت ادامه دارد.
کریمی با اشاره به اینکه در بحث سامان‌دهی حمل و نقل روستایی برای استان زنجان 47 مسیر با پوشش 791 روستا برای گرفتن تسهیلات در نظر گرفته شده است.
معاون استاندار زنجان با اشاره به اینکه در بحث گاز رسانی نیز تاکنون همه واحدهای فعال در شهرک های صنعتی گاز رسانی شده است، یادآور شد: برای واحدهای خارج از شهرک های صنعتی نیز هماهنگ شده تا در اسرع وقت به شبکه گاز طبیعی دسترسی پیدا کنند.
وی با بیان اینکه در بحث هزینه حمل و نقل مسافر و بار در بخش برون شهری و درون شهری افزایش کرایه در ابتدای اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها صورت گرفت، ادامه داد: در حال حاضر که نزدیک یک سال از اجرای این قانون می‌گذرد کرایه‌ها همان میزان مصوب است و تغییری نداشته است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول