اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد راهنمای مسابقات قرآن کریم اوقاف خراسان رضوی:

توجه اهل تسنن به مسابقات قرآن بی‌نظیر است

خبرگزاری فارس: استاد راهنمای سی‌وچهارمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف خراسان رضوی گفت: توجه و استقبال اهل تسنن از مسابقات قرآن در تربت‌جام بی‌نظیر است.

توجه اهل تسنن به مسابقات قرآن بی‌نظیر است
به گزارش خبرگزاری فارس از تربت‌جام، محمدجواد رجایی صبح امروز در سی‌وچهارمین دوره مسابقات قرآن کریم خراسان رضوی در تربت‌جام، اظهار داشت: شیوه‌ جدیدی برای نخستین بار در مسابقات قرآن استانی در استان خراسان رضوی اداره کل اوقاف پیاده کرد که تحت عنوان راهنمایان قاریان نام می‌گیرد. 
استاد راهنمای مسابقات قرآن کریم اوقاف خراسان رضوی افزود: در این روش استادان راهنما بعد از قرائت قاریان بررسی اجمالی را روی اشکالات روخوانی انجام می‌دهند و نکات قوت و ضعف در خواندن قاریان را بیان می‌کنند.
رجایی با اشاره به استقبال اهل تسنن در این دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف، تصریح کرد: همچنین در طول برگزاری مسابقات مشاهده شده که استقبال طوایف اهل تسنن از مسابقات بی‌نظیر است و حتی عده‌ای از آنان خواستار بودند که برای رفع روخوانی آنان کلاس‌هایی برپا شود.
استاد راهنمای سی‌و‌چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم اداره کل اوقاف خراسان رضوی بیان کرد: برگزاری این مسابقات یک تلنگری است برای اشاعه و ترویج فرهنگ قرآنی در بین مردم و به خصوص جوانان و هم‌اکنون در این مقوله جای کار بسیاری داریم.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول