اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پرورشی آموزش و پرورش ابهر:

تاسی به فرامین قرآن موجب عزت و سرافرازی ملت است

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی آموزش و پرورش ابهر گفت: جوانان کشور باید با تاسی به دستور‌های قرآن کریم، بر اوج قله‌های افتخار، عزت و سرافرازی صعود کنند.

تاسی به فرامین قرآن موجب عزت و سرافرازی ملت است
به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، نقی عزیزخانی بعد از ظهر امروز در محفل انس با قرآن در مجتمع شهید صالحی با اشاره به نقش جوانان در زمینه پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: جوانی ستاره‌ای است که در آسمان هر انسانی تنها یک بار طلوع می‌کند و بعد از افول و غروب طلوع مجددی ندارد که در این خصوص جوانان باید قدر این نعمت و فرصت گران‌بها را بدانند.
وی افزود: جوانان کشور باید با تاسی به دستور‌های قرآن کریم، بر اوج قله‌های افتخار، عزت و سرافرازی صعود کنند.
معاون پرورشی آموزش و پرورش ابهر با تاکید بر لزوم توجه ویژه همگان به معارف قرآنی در مسیر زندگی اظهار داشت: هدایت جوانان به سمت قرآن باعث می‌شود که ایشان بیشتر با خدا انس گرفته و هر لحظه از زندگیشان با خدا در ارتباط باشند.
وی افزود: باید این فضا را برای جوانان آماده کنیم تا تشویق و از اجر معنوی برخوردار شوند تا به واسطه ارتباط با قرآن، جوانان از تهاجم‌های فرهنگی دشمن در امان بمانند.
وی با بیان اینکه باید از تمام ظرفیت‌ها و امکانات دستگاه‌های اجرایی برای این امر معنوی و خیر استفاده شود، ابراز داشت: نتیجه این کار برای جوانان و جامعه موثر خواهد بود.
عزیزخانی با بیان اینکه امروز دشمن از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی و زدودن اعتقادهای پاک نوجوانان و جوانان کشور بهره می‌گیرد، عنوان داشت: باید نوجوانان و جوانان را در مسیر شناخت توطئه‌های شوم دشمن آگاه کرده و ایشان را در دفع این نقشه‌ها یار و یاور بود.
وی با اشاره به نقش آموزه‌های قرآنی در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بیان داشت: انقلاب ما انقلاب قرآنی است و هدف این کتاب آسمانی این است که بر دل‌های مردم حکومت کند، چرا که قرآن با فطرت انسان‌ها سازگار است.
معاون پرورشی آموزش و پرورش ابهر با اشاره به نقش قرآن در ارتقای سطح معرفتی انسان‌ها تصریح کرد: قرآن مجید رمز اقتدار فرهنگی ما بوده و راه درمان امراض درونی انسان است.
وی با بیان اینکه همگان باید در مسیر آموزه‌های قرآن حرکت کنیم، ابراز داشت: عمل به فرامین الهی زمینه‌ساز ارتقای سطح معرفتی و کمال انسان است که همگان باید در این مسیر حرکت کنند.
عزیزخانی افزود: همگان باید در مسیر کسب رضایت الهی حرکت کرده و با تلاش مضاعف خود در راستای توسعه و تعالی نظام جمهوری اسلامی فعالیت کنیم.
وی در پایان با اشاره به توطئه‌های دشمنان در راستای زدودن اعتقادهای پاک نوجوانان و جوانان کشور اضافه کرد: امروز دشمن برای دور کردن دانش‌آموزان ما از فرهنگ ناب اسلام از همه فرصت‌ها بهره‌گیری می‌کند و ما باید با آگاه کردن دانش‌آموزان نسبت به توطئه‌های دشمنان، ایشان را در مسیر دفع این توطئه‌ها یاری کنیم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول