اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری محقق شد؛

احداث مجموعه ورزشی و خوابگاه ورزشکاران در بندر کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان کنگان از احداث مجموعه ورزشی و خوابگاه ورزشکاران در بندر کنگان از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری خبر داد.

احداث مجموعه ورزشی و خوابگاه ورزشکاران در بندر کنگان
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، محمد حاجیانی در آیین تودیع و معارفه رئیس هیئت فوتبال کنگان اظهار داشت: دولت نهم و دهم در توسعه زیرساخت‌های ورزشی اهتمام ویژه‌ای داشته و اماکن ورزشی قابل مقایسه با گذشته نیست.
رئیس ورزش و جوانان کنگان ضمن تشکر از رنجبر رئیس سابق هیئت فوتبال کنگان افزود: خوشبختانه پس از مدتی طولانی مشکلات هیئت فوتبال شهرستان پایان یافت و امیدواریم هیئت جدید بتواند در مدتی کوتاه جایگاه خود را پیدا کند.
حاجیانی با اشاره به خواسته‌های ورزشکاران از هیئت فوتبال خاطرنشان کرد: هیئت فوتبال جدید باید با برگزاری کلاس‌های آموزشی، نیروی متخصص تربیت کند؛ برای ساختن داوران و مربیان خوب باید وقت و انرژی صرف کرد که این از اساسی‌ترین نیازهای ورزش ماست.
وی با تاکید بر لزوم راه‌اندازی کمیته فوتبال ساحلی و فوتسال شهرستان از هیئت فوتبال جدید خواست تا در این مورد نگاه ویژه داشته باشد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان از افتتاح چند پروژه ورزشی تا پایان سال خبر داد و گفت: سالن‌های ورزشی بنک و زبار تا پایان سال آماده بهره‌برداری می‌شوند و مردم کنگان نیز تا پایان سال می‌توانند از استخر شنای کنگان استفاده کنند.
حاجیانی از احداث مجموعه ورزشی کنگان خبر داد و بیان کرد: از اعتبارات مصوب سفر مقام معظم رهبری به عسلویه احداث مجموعه ورزشی 2 کنگان با چمن 1500 نفری، سالن ورزشی و خوابگاه است که راه‌اندازی این مجموعه باعث انقلاب در ورزش کنگان می‌شود.
وی از پیاده‌روی بزرگ مردم کنگان در دهه فجر خبر داد و افزود: از برنامه‌های ورزشی در دهه فجر امسال پیاده‌روی خانوادگی است که با هماهنگی‌های انجام شده پخش زنده آن را می‌توان از شبکه سه مشاهده کرد.
در پایان این جلسه با تقدیر از زحمات رنجبر به عنوان رئیس سابق هیئت فوتبال شهرستان کنگان و علی‌نژاد به عنوان سرپرست هیئت فوتبال؛ حکم مجید احمدزادگان به عنوان رئیس جدید هیئت فوتبال شهرستان کنگان قرائت شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول