اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار گرگان:

بازارهای محلی در گرگان توسعه می‎یابند

خبرگزاری فارس: شهردار گرگان گفت: تا پایان سال‎جاری در گرگان سه یا چهار بازار محلی راه اندازی خواهد شد.

بازارهای محلی در گرگان توسعه می‎یابند
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ابراهیم کریمی پنجشنبه‌شب در جمع شورای اسلامی شهر گرگان اظهار‎داشت: توسعه بازارهای محلی به منظور کاهش تقاضای سفر و توسعه تجاری‎های یکپارچه یا همان فروشگاه‎های زنجیره‎ای در نقاط مختلف شهر پیگیری می‎شود که تعدادی مجوز برای راه‌اندازی صادر شده است.
وی از ترویج پمپ بنزین‎های کوچک در سطح شهر خبر داد و تصریح کرد: دو پمپ بنزین با همین رویکرد در کوی انقلاب و دیگری در جاده آق‎قلا ساخته شده است که بنا داریم این تقاضا را در سطوح مختلف شهر توزیع و تا 10 پمپ بنزین دیگر در دستور کار قرار دارد.
شهردار گرگان در خصوص ترافیک خیابان‎های شهر خاطرنشان کرد: معضل ترافیک تنها متوجه شهر گرگان نیست اما نمی‎توان منکر آن شد ولی کارهای زیادی در این خصوص انجام شده که مهم‌ترین آن بعد از هدفمندی یارانه‎ها، فرهنگ‎سازی است که می‎تواند بخش مهمی از مشکلات را برطرف کند.
کریمی به جرائم جدید رانندگی اشاره کرد و افزود: به‎زودی دفترچه‎های قانون در اختیار هر یک از راننده‎ها قرار خواهد گرفت و با وجود اینکه تعداد دوربین‎های سطح شهر 15 عدد بوده به‎زودی تعداد آن به 60 مورد افزایش خواهد یافت.
وی از توسعه پارکینگ‎های عمومی در گرگان خبر داد و اظهار داشت: پارکینگ عدالت 17 مجددا فعال می‎شود که اگر ظرف چهار ماه آینده، وارد چرخه شود با داشتن بیش از 250 ظرفیت، می‎تواند روزانه 2 هزار تا 2 هزار و 500 خودرو را جابه‎جا کند لذا هر چه تعداد پارکینگ‎ها افزایش می‎یابد التزام و نظم در کنترل ترافیک مشهود خواهد بود.
شهردار گرگان از ایجاد پارکینگ پنج آذر خبر داد و اذعان داشت: این پارکینگ در آینده یکی از بهترین پارکینگ‎های شهر گرگان می‎شود حتی در یکی دو نقطه دیگر نیز به دنبال خرید زمین برای احداث پارکینگ هستیم تا آینده شهر در این خصوص تضمین شود.
کریمی یادآور شد: ما یک تناقض شهرسازی داریم که در این راستا کارهای اساسی انجام خواهد شد و تلاش می‎شود کاهش تقاضای سفر به مرکز شهر را ترویج دهیم و در کنار این موضوع به دنبال کارهای نرم‎افزاری، برنامه‌ریزی و توسعه شهر و شهروند الکترونیک هستیم.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول