اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان خبر داد:

برخورداری دورترین روستای کنگان از آب سالم آشامیدنی

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان از برخورداری دورترین روستای کنگان از آب سالم آشامیدنی خبر داد.

برخورداری دورترین روستای کنگان از آب سالم آشامیدنی
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، تیمور یزدان‌شناس عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کنگان در روستای لاورگل دورترین روستای شهرستان کنگان اظهار داشت: دولت نهم و دهم در امر محرومیت‌زدایی در بین تمام دولت‌های گذشته پیشتاز است و مسئولان با افتخار در روستاها حاضر می‌شوند.
وی افزود: رفع مشکلات روستاهای دوردست اجر و ثواب اخروی دارد و همه مسئولان موظف به شناخت مشکلات روستاها و رفع این مشکلات هستند.
فرماندار کنگان بر لزوم رفع تمام مشکلات مردم روستای دورافتاده لاورگل تاکید کرد و بیان داشت: این روستا از امکانات کافی برخوردار نیست و امروز از تمام مسئولان شهرستان می‌خواهم نسبت به رفع محرومیت از چهره این روستا اهتمام ورزند.
یزدان‌شناس از برخورداری دورترین روستای کنگان از آب سالم آشامیدنی خبر داد و گفت: با هماهنگی با سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی از این پس آب شیرین بصورت رایگان در اختیار اهالی این روستا قرار خواهد گرفت و مشکل تاریخی این روستای دوردست مرتفع می‌شود.
فرماندار کنگان همچنین از اعزام دانش‌آموزان روستای لاورگل به اردوهای زیارتی خبر داد و اذعان داشت: برای تشویق دانش‌آموزان روستای لاورگل تمامی دانش‌آموزان این روستا به اردوهای زیارتی و سیاحتی داخل و خارج از کشور اعزام خواهند شد.
وی افزود: سرویس ایاب و ذهاب رایگان نیز برای دانش‌آموزان این روستا در نظر گرفته شده که بخشی از مشکلات مردم نیز رفع می‌شود.
فرماندار کنگان از راه‌اندازی کمیته عمران روستایی در لاورگل خبر داد و گفت: برای عمران و آبادانی روستاهای دوردست عزمی جزم داریم و راه‌اندازی کمیته‌های عمرانی گامی در این راستاست.
یزدان‌شناس اضافه کرد: رفع مشکل بیکاری  جوانان روستاهای کنگان نیز با جدیت پیگیری می‌شود و تلاش داریم جوانان را در پارس جنوبی مشغول به کار کنیم.
وی ادامه داد: حمایت از آموزش و پرورش کنگان در دستور کار مجموعه دستگاه‌های اجرایی قرار دارد و فرمانداری نیز حمایت ویژه‌ای از این نهاد دارد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول