اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران:

برنامه‌های بزرگداشت 9 دی نباید شعاری و سطحی‌نگری باشد

خبرگزاری فارس: مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران گفت: برنامه‌های بزرگداشت 9 دی نباید شعاری و سطحی‌نگری باشد.

برنامه‌های بزرگداشت 9 دی نباید شعاری و سطحی‌نگری باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حجت الاسلام یوسف یوسف‌پور بعدازظهر امروز در جلسه کمیته ستاد دهه فجر استان مازندران با بیان اینکه برنامه‌های محوری 9 دی از سوی دستگاه‌های اجرایی باید جدی گرفته شود، بیان داشت: رهبری تاکید زیادی به برگزاری راهپیمایی 9 دی در کشور دارد که این حرکت مردمی موجب می‌شود تا نقشه‌های دشمنان و ترفند حرمت‌شکنان عاشورای حسینی نقش برآب شود.
وی با اشاره به اینکه برنامه‌های امسال 9 دی اعلام شده است و جنبه‌های فرهنگی گسترده‌ای دارد، تصریح کرد: براساس تاکید رهبری برنامه‌های 9 دی نباید به صورت تظاهراتی باشد، در این روز باید به ابعاد ویژه حماسه‌های مردمی پرداخته شود.
یوسف‌پور یادآور شد: فعالیت‌ها و برنامه‌های بزرگداشت 9 دی نباید شعاری و سطحی‌نگری باشد.
وی ادامه داد: در روز 9 دی عظمت مردمی، جایگاه ولایت، نظام اسلامی و نقشه‌های دشمنان باید برای جامعه مطرح شود.
یوسف‌پور اظهار داشت: انتظار داریم برنامه‌های 9 دی براساس تاکید رهبری باشد و مسئولان ستاد به صورت جدی و اصولی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی این روز تلاش کنند.
وی بیان داشت: همایش ویژه 500 نفره، همایش نیروهای مسلح، نشست تحلیلی و تکوینی و حضور گسترده مردمی در روز 9 دی از برنامه‌های ویژه این روز تاریخی است.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه ستاد دهه فجر امسال در 6 هزار مرکز کار اجرایی را در این ایام انجام می‌دهد، ابراز داشت: ادارات کل، فرمانداری‌ها، تشکل‌های غیردولتی، آموزش و پرورش و پایگاه‌های بسیج در قالب ستاد دهه فجر در سطح استان فعالیت می‌کنند.
وی تصریح کرد: برنامه‌های دهه فجر با هفته وحدت مقارن شده و امسال که سال بیداری اسلامی در منطقه است انتخابات مجلس نهم و جنبش وال‌استریت را به همراه دارد و باید پویاتر عمل کرد.
یوسف‌پور از کسب رتبه برتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سطح کشور خبر داد و گفت: شورای هماهنگی مازندران از لحاظ عملکردی رتبه برتر را کسب کرد.
وی ادامه داد: ضرورت دارد تا مسئولان استانی در رفع مشکلات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران به ویژه کمبود اعتباری که با آن مواجهند تلاش کنند.
یوسف‌پور اذعان داشت: از بین 31 استان کشور، شورای هماهنگی پنج استان فاقد ساختمان هستند که در رفع آن تدبیر شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول