اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کنگره علمی بین‌المللی جراحان مغز و اعصاب ایران:

به‌روزترین تجهیزات جراحی مغز و اعصاب در کشور موجود است

خبرگزاری فارس: دبیر کنگره علمی میان دوره‌ای بین‌المللی جراحان مغز و اعصاب ایران گفت: به‌روزترین تجهیزات جراحی مغز و اعصاب در کشور موجود است.

به‌روزترین تجهیزات جراحی مغز و اعصاب در کشور موجود است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آرمان رکان‌قزوینی ظهر امروز در کنگره میان دوره‌‌ای بین‌المللی جراحان مغز و اعصاب ایران اظهار داشت: بیش از 100 مقاله به این دبیرخانه ارسال شد که پس از بررسی‌های انجام شده، 80 مقاله برای ارائه در این کنگره مورد پذیرش قرار گرفت.
وی تصریح کرد: پس از بررسی‌های انجام شده، 46 اثر ارائه شده به این کنگره به صورت سخنرانی طی سه روز و 36 مقاله به صورت پوستر ارائه می‌شود.
رکان‌قزوینی محورهای همایش را نحوه درمان و شناخت بیماری‌های مربوط به مغز و اعصاب و روش‌های تصویربرداری به شیوه  جدید عنوان کرد و یادآور شد: تمام مقاله‌های ارائه شده در این همایش به صورت کتاب درآمد و در اختیار جراحان برتر مغز حاضر در این کنگره ارائه شد.
دبیر کنگره علمی کنگره‌ای میان‌دور‌ه‌ای بین‌المللی جراحان مغز و اعصاب ایران با بیان اینکه همه تلاش ما این است که تمام مقاله‌های ارائه شده این کنگره به صورت کاربردی اجرا شود، یادآور شد: برگزاری کنگره‌های علمی، اطلاعات جزیره‌ای را که در کشور وجود دارد با همدیگر جمع و به صورت کاربردی ارائه می‌کند.
وی تعداد جراحان مغز و اعصاب در مازندران را حدود 20 نفر اعلام و بیان داشت: در حال حاضر جراحی مغز و اعصاب در مازندران در بیمارستان امام خمینی(ره) ساری انجام می‌شود و در تلاش هستیم تا امکانات بیمارستان بوعلی ساری را برای انجام عمل‌های جراحی مغز و اعصاب فراهم کنیم.
وی در پایان وسایل و امکانات موجود جراحی مغز و اعصاب در کشور ما را بسیار مناسب ارزیابی و تاکید کرد: به‌روزترین تجهیزات جراحی مغز و اعصاب در کشور موجود است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول