اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان شهرسازی مازندران خبر داد:

پیشرفت 90 درصدی بیمارستان 160 تختخوابی آمل

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان مسکن و شهرسازی مازندران گفت: بیمارستان 160 تختخوابی امام خمینی (ره) آمل حدود90 درصد پیشرفت کار دارد.

پیشرفت 90 درصدی بیمارستان 160 تختخوابی آمل
سید رسول رسولی ظهر امروز در حاشیه بازدید از روند تکمیلی بیمارستان 160 تختخوابی امام خمینی (ره) این شهرستان که با حضور علیزاده معاون عمرانی وزیر راه و شهرسازی انجام شد در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در آمل اظهار داشت: بیمارستان 160 تختخوابی آمل حدود90 درصد پیشرفت کار دارد.
وی افزود: زمین این پروژه بزرگ درمانی را در پنجم فروردین ماه 1386 تحویل گرفتیم که کار اسکلت آن بر اساس قرارداد طی یک سال طول انجام شد.
رسولی با اعلام اینکه این پروژه در دو فاز و چهار طبقه طراحی شده است، گفت: فاز اول آن شامل اسکلت سازه‌ای بوده و فاز دوم آن نیز مراحل تکمیلی و نازک‌کاری را شامل می‌شود.
رئیس سازمان مسکن و شهرسازی مازندران با بیان اینکه مساحت زمین این بیمارستان 49 هزار و 126 متر مربع است، اضافه کرد: 15 هزار و 862 متر مربع سطح زیر بنا بوده که مراحل پایانی خود را پشت سر می‌گذارد.
وی با اشاره به اینکه 18 اسفند ماه 87 قرارداد تکمیلی پروژه منعقد شد، تاکید کرد: امیدواریم این بیمارستان 160 تختخوابی در ابتدای سال 1391 تکمیل شده و کار تجهیز آن صورت گیرد.
رسولی درباره اهمیت ساخت این بیمارستان در ورودی شهرستان آمل یادآور شد: آمل یکی از دروازه‌های ورود گردشگران و مسافران به خطه شمال کشور است و محور مواصلاتی هراز که یکی از مهم‌ترین مسیرهای کشور محسوب می‌شود در این منطقه قرار دارد پس باید هرچه زودتر برای رفاه حال شهروندان و هموطنان این بیمارستان به بهره‌برداری برسد تا گام بزرگ دیگری در عرصه بهداشت و درمان برداشته شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول