اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان:

نهم دی دشمنان نظام خانه‌نشین و منزوی شدند

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان گفت: نهم دی دشمنان نظام خانه‌نشین و منزوی شدند.

نهم دی دشمنان نظام خانه‌نشین و منزوی شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامحسین خسروی بعداز ظهر امروز در همایش بصیرت در برازجان اظهار داشت: نهم دی ماه سال 88 یک روز عظیم و مهم در تاریخ انقلاب است و حضور بابصیرت مردم در راهپیمایی باشکوه در دفاع از ولایت فقیه و نظام اسلامی دشمنان را برای همیشه خانه‌نشین و منزوی کرد.
وی خطاب به دانش‌آموزان افزود: شما بدانید دشمنان انقلاب اسلامی حرکتش را تا آنجایی که احساس کند که نظام جمهوری اسلامی را به زیر بکشاند ادامه خواهد داد و هرگز برای تضعیف نظام اسلامی عقب‌نشینی نمی‌کند و ما باید همواره هوشیار باشیم.
فرماندار دشتستان افزود: در نهم دی آگاهی و بصیرت عمومی با رهبری عظمای ولایت و به برکت حضور حماسی و بی‌نظیر مردم شکل گرفت.
خسروی تصریح کرد: جریان فتنه در مقابل نظام جمهوری اسلامی اسلامی قرار گرفت و مردم یکپارچه مانند یک سیل بنیان‌کن متحد شدند و در خیابان‌ها ریختند و این جریان را از صحنه بیرون کردند.
وی گفت: در جریان این فتنه تیم‌های اعزامی منافقین، آمریکا و رسانه‌های غربی و برخی سفارتخانه‌ها و تمامی ضد انقلاب در طول هشت ماهه بعد از انتخابات حمایت خود را از این جریان به عمل آوردند و قصد داشتند نظام را با چالش جدی مواجه کنند.
خسروی تصریح کرد: به برکت حضور مردم و ولایت و هدایت مردم حادثه نهم دی اتفاق افتاد و مردم مصم‌تر از پیش بر سر پیمان خود با امام راحل و رهبری ایستادند و در مقابل معاندین و دشمنان انقلاب قد علم کردند و حماسه بزرگ 9دی را رقم زدند.
این مسئول یادآور شد: وظیفه جوانان در مقابل نظام جمهوری اسلامی حفظ  نظام جمهوری اسلامی است و حفظ نظام از اوجب واجبات است.
خسروی افزود: ما باید اتفاقاتی را که در جامعه می‌افتد رصد بکنیم و آگاهی داشته باشیم و با تحصیل برای اعتلای نظام جمهوری اسلامی تلاش کنیم.
وی اذعان داشت: امت اسلامی با شور و حرارت و آگاهی در فضای 9دی حرکتی را آغاز کردند که در تاریخ ماندگار شد و این حرکت عظیم همواره باید حفظ شود.
در این همایش برنامه‌های متنوعی با موضوع ولایت و بصیرت برگزار شد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول