اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان بهار سال آینده صورت می‌گیرد

انجام مرمت و آسفالت کوچه‌های منطقه خضر و مجیدآباد

خبرگزاری فارس: فرماندار همدان گفت: مرمت و آسفالت کوچه‌های منطقه خضر و مجیدآباد تا پایان بهار سال آینده انجام می‌شود.

انجام مرمت و آسفالت کوچه‌های منطقه خضر و مجیدآباد
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن قهرمانی‌مطلق عصر امروز در جلسه رسیدگی به مشکلات منطقه توانمندسازی خضر و مجیدآباد در خصوص تملک زمین‌های انتهای منطقه خضر و تفکیک آن به منظور ساخت و سازهای مجاز شهرداری اظهار داشت: این امر باید مورد بررسی موضوعی قرار گرفته و نتایج آن به اطلاع فرمانداری برسد.
وی افزود: در بخش تعیین تکلیف فضاهای با کاربری عمومی که مورد ساخت و ساز قرار گرفته نیز، منازل دارای امکانات محدود آب، برق، گاز و تلفن شناسایی و گزارش آنها توسط شهرداری و شرکت‌های خدمات‌رسان به فرمانداری ابلاغ شود تا در کارگروهی ویژه تعیین تکلیف شوند.
فرماندار شهرستان همدان خاطرنشان کرد: مرمت و آسفالت کوچه‌ها به ویژه در هشت‌ متری و 12 متری ابن‌سینا تا پایان بهار آینده انجام و شهرداری نیز موظف است سایبان ایستگاه اتوبوس این منطقه را حداکثر تا انتهای فصل بهار سال آینده به اتمام برساند.
وی بیان داشت: افزایش اتوبوس‌ها و ون‌های مسیر مجیدآباد نیز از مصوباتی است که باید شهرداری آن را در دستور کار قرار داده و همچنین یک باب کتابخانه و دکه روزنامه‌فروشی ‌نیز در منطقه مجیدآباد احداث شود.
قهرمانی‌مطلق ادامه داد: شهرداری موظف است تا حفاری‌های مورد نیاز برای جلوگیری از پس‌زدگی فاضلاب در هنگام بارندگی و فازبندی طرح مورد نظر را تعریف و اجرای پروژه را از ابتدای نیمه فروردین ماه سال آینده آغاز و تا نیمه خردادماه به اتمام برساند و همچنین منازل و محلاتی که با کمبود فشار آب مواجه هستند نیز مورد بررسی قرار گیرد.
وی تصریح کرد: مشکل واگذاری زمین برای احداث رختکن زمین فوتبال منطقه خضر ساخته شود و احداث درمانگاه نیز در این منطقه مورد پیگیری جدی قرار گیرد.
فرماندار شهرستان همدان افزود: طرح توانمندسازی مناطق محروم همدان از سال 1383 و طی مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی شکل گرفت و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده این طرح از سال 1386 ابتدا با بودجه استانی فاز اجرایی خود را آغاز کرد.
وی اظهار کرد: تا کنون 6.2 میلیارد تومان بودجه به این مناطق اختصاص یافته است و در طی سفر چهارم رئیس‌جمهور نیز با عنایت دولت دهم 50 میلیارد تومان برای مناطق محروم اختصاص یافته و طی چهار سال اخیر نیز بودجه‌ای بالغ بر 22 میلیارد و 942 میلیون تومان هزینه شده است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول