اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره کانون باشگاه‌داران فوتبال آبادان:

فوتبال آبادان به برگزاری مسابقه نیاز دارد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره کانون باشگاه‌داران فوتبال آبادان گفت: با توجه به انتصاب رئیس جدید هیئت فوتبال آبادان باید یادآوری کنم که فوتبال منطقه به برگزاری مسابقه نیازمند است.

فوتبال آبادان به برگزاری مسابقه نیاز دارد
عبدالله جهان‌نژادیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: انتظار داشتیم فردی به عنوان رئیس جدید هیئت فوتبال آبادان منصوب شود که امکانات و تجهیزات لازم را برای تیم‌های منطقه تامین کند.
وی در همین خصوص اضافه کرد: قبل از انتخاب جدید در نشستی با رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان از وی خواستیم که رئیس هیئت فوتبال از میان مسئولان شهری انتخاب شده تا براحتی بتواند با ارگان‌های مختلف ارتباط برقرار کند.
رئیس هیئت مدیره کانون باشگاه‌داران فوتبال آبادان افزود: در شهری همانند تبریز رئیس هیئت فوتبال یکی از اعضای اصلی شورای شهر بوده که همین موضوع به طور حتم به پیشبرد اهداف فوتبالی تبریز کمک می‌کند.
وی در ادامه با اشاره به انتصاب رئیس جدید هیئت فوتبال آبادان خاطرنشان کرد: انتصاب مظفر شاملی با توجه به ورزشی بودن، سلامت اخلاقی و فکری داشتن، افتخار عضویت در خانواده معظم شهدا و حضور در امور ورزش پالایشگاه، انتخاب بدی نبود ولی ما انتظار داشتیم که رئیس جدید بیشتر در امور اجرایی تبحر داشته باشد.
جهان‌نژادیان تصریح کرد: در حال حاضر نیاز اصلی تیم‌های فوتبال آبادان برگزاری مسابقه طبق تقویم اعلام شده از سوی رئیس پیشین بوده که امیدواریم شاملی در کوتاه‌ترین زمان ممکن این تقویم را اجرایی کند.
وی در پایان از مشکلات تیم‌های فوتبال آبادان گفت و اضافه کرد: نداشتن زمین چمن مناسب از دیگر معضلات مهم فوتبال منطقه بوده که نیازمند پی‌گیری مستمر و جدی رئیس جدید است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول