اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سرپل ذهاب خبر داد

کشف 3270 لیتر گازوئیل قاچاق در سرپل ذهاب

خبرگزاری فارس: فرماندار سرپل ذهاب از کشف ۳ هزار و 270 لیتر گازوئیل و ۵ ‌هزار و 300 لیتر نفت سفید قاچاق در این شهرستان خبر داد.

کشف 3270 لیتر گازوئیل قاچاق در سرپل ذهاب
به گزارش خبرگزاری فارس از سرپل ذهاب، میرزا مراد پیرو در چهارمین جلسه کمیسیون قاچاق کالا، ارز و سوخت شهرستان سرپل ذهاب افزود: 720 عدد فشنگ جنگی، 150 دستگاه گیرنده ماهواره، 357 عدد دیش ماهواره، 483 ال‌ان‌بی ماهواره به همراه 100 قوطی مشروبات الکلی و ۳ ‌هزار و 487 حلقه لوح فشرده غیرمجاز از قاچاقچیان این منطقه توسط نیروهای انتظامی و امنیتی کشف و ضبط شده است.
بر اساس گزارش فرمانداری، وی از کشف ۳ ‌هزار و 270 لیتر گازوئیل و ۵ هزار و 300 لیتر نفت سفید قاچاق در این شهرستان خبر داد و تاکید کرد: کشف 77 کیسه کود شیمیایی غیرمجاز و 103 هزار و 200 نخ انواع سیگار قاچاق از دیگر اقدامات پلیس است که در این ارتباط 18 نفر از قاچاقچیان دستگیر شده‌اند.
پیرو به تاثیر منفی قاچاق کالا و ارز بر تولیدات داخلی، تجارت صحیح، ایجاد اشتغال و ورود کالاهای بی‌کیفیت به داخل کشور اشاره کرد و گفت: ورود قاچاق به داخل کشور به دلایل سیاسی، نبود ثبات سیاسی و اقتصادی در کشورهای همسایه ایران و نیز بی‌کیفیتی برخی از تولیدات داخلی بستگی دارد.
فرماندار سرپل ذهاب مهم‌ترین راهکارهای مقابله با این پدیده شوم را تنگ کردن عرصه بر قاچاقچیان، تقویت عرق ملی و مذهبی مردم برای مبارزه با قاچاق، پوشش گسترده مرزی و از همه مهم‌تر بحث فرهنگ‌سازی عنوان کرد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول