اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دروازه‌بان سال‌های دور تیم ملی ایران:

تجلیل از پیشکسوتان فوتبال در آبادان کم‌نظیر است

خبرگزاری فارس: دروازه‌بان سال‌های دور تیم ملی فوتبال ایران گفت: قدردانی و بزرگداشت پیشکسوتان فوتبال باشگاه استقلال آبادان در جامعه فوتبالی کشور کم‌نظیر است.

تجلیل از پیشکسوتان فوتبال در آبادان کم‌نظیر است
به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، منصور رشیدی عصر امروز در زمان برگزاری مسابقات چهارجانبه بزرگداشت سه پیشکسوت مرحوم باشگاه استقلال آبادان اظهار داشت: باید از زحمات تمام کسانی که برای زنده کردن دوباره نام پیشکسوتان از دست رفته فوتبال آبادان تلاش می‌کنند، تقدیر کرد.
وی در همین خصوص اضافه کرد: باور کنید برگزاری چنین مراسمی در سراسر کشور کم‌نظیر بوده و به ندرت پیش می‌آید که در جامعه فوتبالی ایران برای زنده کردن نام بزرگان این ورزش چنین گردهمایی‌هایی ترتیب داده شود.
مربی اسبق دروازه‌بان‌های تیم ملی فوتبال کشور افزود: باید هر از چند گاهی مراسمی برای تقدیر از فعالیت زحمتکشان پیشین فوتبال کشور، فارغ از رنگ پیراهن و تعلقات آنها ترتیب داده شود.
وی در ادامه از پیشکوستان مرحوم تیم فوتبال استقلال آبادان یاد کرد و گفت: سالها در تیم فوتبال استقلال آبادان در کنار بازیکنان بزرگی همانند شهید ناصر شاملی و مرحوم اسفندیار دوستانی بازی کرده و خاطرات زیادی را در کنار آنها دارم.
رشیدی خاطرنشان کرد: ناصر شاملی از جمله بازیکنان مودب و منظم فوتبال کشور بود که به عقیده من نظیر او دیگر در ورزش ایران متولد نشده و هیچوقت فراموش نمی‌کنم روزهایی را که این بازیکن در خط هافبک چگونه درخشش داشت.
وی در پایان تصریح کرد: اسفندیار دوستانی کاپیتان تیم من در استقلال آبادان بوده و بسیار خوشحال هستم که روزگاری را در کنار این بازیکنان بزرگ در آبادان فعالیت می‌کردم.
مسابقات چهارجانبه سه پیشکوست مرحوم باشگاه استقلال آبادان، شهید ناصر شاملی، مرحوم اسفندیار دوستانی و مرحوم مراد بلوکی، عصر امروز با برگزاری دیدار دو تیم شهدای پالایشگاه آبادان و منتخب خرمشهر آغاز به کار کرد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول