اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در کشور

فرهنگ فقه به زبان فارسی منتشر شد

خبرگزاری فارس: مرکز دائرة المعارف فقه اسلامی برای نخستین بار در کشور اقدام به چاپ و عرضه فرهنگ فقه به زبان فارسی کرده است.

فرهنگ فقه به زبان فارسی منتشر شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نمایشگاه‌های کتاب استان قم، غرفه مرکز دائرة المعارف فقه اسلامی با بیش از 632 عنوان کتاب در دومین نمایشگاه کتاب تخصصی حوزه حضور یافته است.
این مرکز با سابقه طولانی در امر تدوین کتاب‌های اسلامی و حوزوی در این نمایشگاه نیز آثاری چون مجموعه «معجم فقه جواهر» و «موسوعه فقه اسلامی» را در اختیار بازدیدکنندگان قرار داده است که انتشار مجلدات بعدی هر یک از آنها در آینده نیز ادامه خواهد داشت.
مجموعه ارزشمند «موسوعه غدیر» در 14 جلد از دیگر آثاری است که توجه بسیاری از علاقمندان به مباحث تاریخی اسلام را جلب می‌کند، ضمن اینکه مرکز دائرة المعارف فقه اسلامی برای نخستین بار اقدام به چاپ مجموعه 14 جلدی «الغدیر» به همراه چهار جلد اضافاتی که تاکنون منتشر نشده بود کرده است.
معجم کتاب‌های فقهی شیخ طوسی در شش جلد نیز از کتاب‌هایی است که نیاز طلاب علوم دینی را پاسخی در خور داده و مرکز دائرة المعارف فقه اسلامی نیز به همین دلیل اقدام به عرضه آن در دومین نمایشگاه کتاب حوزه کرده است.
یکی از اقدامات موثر فرهنگی و علمی مرکز دائرة المعارف فقه اسلامی، انتشار نخستین فرهنگ فقه به زبان فارسی است که تاکنون چهار جلد آن به چاپ رسیده و تدوین سایر مجلدات آن نیز در آینده ادامه خواهد داشت.
توجه به گروه سنی کودک و نوجوان یکی از مشخصه‌های مرکز دائرة المعارف فقه اسلامی است که در این زمینه نیز اقدام به تهیه 60 عنوان کتاب رنگی و مصور شامل زندگی اهل بیت(ع) و عقاید اسلامی به زبان عربی است که برای توزیع در کشورهایی نظیر لبنان تهیه شده‌اند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول