اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قول مساعد استاندار کهگیلویه و بویراحمد به حوزه هنری

نیکزاد: مشکل فضای فیزیکی حوزه هنری به زودی برطرف می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صحه گذاشتن بر مشکلات حوزه هنری این استان قول مساعد داد که در آینده نزدیک مشکل فضای فیزیکی این نهاد فرهنگی برطرف شود.

نیکزاد: مشکل فضای فیزیکی حوزه هنری به زودی برطرف می‌شود
اکبر نیکزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه کتاب "پایی که جا ماند" از ماندگارترین آثار مکتوب دفاع مقدس است، بیان کرد: هر که این کتاب را مطالعه کند به درجه ایثار و فداکاری جوانان و نوجوانان این استان در هشت سال دفاع مقدس بیشتر پی‌ خواهد برد.
وی با تحسین ‌برانگیز خواندن این کار بزرگ فرهنگی از سوی نویسنده و همچنین حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان حامی آن، بیان داشت: کتاب " پایی که جا ماند" فداکاری و رشادت مردم این استان در دفاع مقدس را از مهجوریت خارج می‌کند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با ذکر این مطلب که با خواندن این کتاب به عمق مجاهدت مردم این استان در جنگ پی‌ بردم، بیان داشت: خاطرات زیادی با این کتاب به نسل‌های بعدی منتقل خواهد شد و آیندگان خواهند فهمید که این مردم و نیاکان آنها تا چه اندازه غیرت و عزت داشته‌اند.
نیکزاد با اشاره به اینکه حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد در این راه زحمات زیادی متقبل شده، تصریح کرد: همه این کار بزرگ با دست خالی و در یک اتاق کوچک انجام شد که باید این توفیق بزرگ را به سید ناصر حسینی نویسنده توانمند آن و حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک گفت.
عالی‌ترین مقام اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: تا پیش از این مشکلات این حوزه چندان به چشم نمی‌آمد ولی اکنون با این افتخار‌آفرینی همه وظیفه داریم این نهاد را برای خلق آثار بزرگ و ماندگار یاری دهیم.
نیکزاد گفت: اکنون حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد در یک فضای نامناسب مشغول خدمت به جوانان و نوجوانان خلاق این استان است که باید برای این کار چاره‌اندیشی کرد.
وی افزود: انجام کارهای بزرگ از سوی دستگاه‌های فرهنگی به امکانات و اعتبارات نیاز دارد که حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان دستگاه فرهنگی فعال و پویا در این استان به حمایت بیشتر مسئولان نیاز دارد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در این راستا تمهیدی اندیشیده خواهد شد و در آینده نزدیک این مشکل بزرگ حوزه هنری استان در اقدامی اساسی برای همیشه برطرف می‌شود.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول