اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری بوشهر:

30 اثر به جشنواره تولیدات حوزه هنری ارسال شد

خبرگزاری فارس: مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری بوشهر گفت: واحد فیلم حوزه هنری استان بوشهر 30 اثر را به بخش هنرهای تصویری سومین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری ارسال کرد.

30 اثر به جشنواره تولیدات حوزه هنری ارسال شد
مهدی انصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: از این تعداد آثار ارسالی ، 18 اثر در بخش داستانی، هشت فیلم در بخش مستند و یک اثر در بخش انیمیشن و سه اثر در بخش نماهنگ است.
مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری بوشهر افزود: شورای کارشناسی حوزه هنری بوشهر پس از بررسی فیلم‌های تولید شده در این واحد، به این نتیجه رسید که این 30 فیلم شرایط حضور در سومین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی را دارند.
انصاری گفت: سه فیلم تماشا، لی‌لی و بشقاب چوبی، از آثار هنرجویان سال جاری این واحد که در کارگاه فیلمسازی شرکت کرده‌اند،است.
وی با اشاره به پخش فیلم "سنگ قبری برای اردشیر" در حوزه هنری بوشهر گفت: کانون فیلم حوزه هنری بوشهر در نظر دارد، امروز فیلم کوتاه مستند «سنگ قبری برای اردشیر» را با حضور علاقمندان به سینما مورد نقد و بررسی قرار دهد.
مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری بوشهر گفت: این فیلم 15 دقیقه‌ای که کارگردانی آن را رضا ابراهیمی‌نژاد بر عهده دارد، راجع به هنرمندی حکاک است که خودخواسته به انزوا رفته است.
انصاری بیان کرد: فیلم مستند «سنگ قبری برای اردشیر» محصول سال 1380، امروز ساعت 19 در سینما ساحل مجتمع فرهنگی بهمن بوشهر اکران می‌شود.
وی از ارسال آثار هنرمندان عکاس حوزه هنری بوشهر به دو جشنواره بین‌المللی خبر داد و گفت:‌ واحد عکس حوزه هنری استان بوشهر آثار هنرمندان عکاس موسی احمدی‌زاده، محسن کیانپور و حسین حیدرپور را برای شرکت در بیست و چهارمین جشنواره عکس "لوکزامبورگ " ارسال کرد.
انصاری افزود: همچنین آثاری از دو هنرمند کارگاه عکس حوزه هنری بوشهر موسی احمدی‌زاده و حسین حیدرپور برای شرکت در ششمین جشنواره عکس خبری دوربین "دات نت " ارسال شده است.
انتهای پیام/صا30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول