اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد:

امکانات حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد جوابگو نیست

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه‌های هنری فرهنگی بزرگی تدوین و برنامه‌ریزی کرده‌ایم ولی چه کنیم که امکانات حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد جوابگوی کارهای بزرگ نیست.

امکانات حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد جوابگو نیست
رضا پارسیان‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با قدردانی از همه کسانی که در مراسم رونمایی از کتاب فاخر " پایی که جا ماند" شرکت کرده بودند، اظهار کرد: تجلیل از این کتاب و نویسنده آن تجلیل از همه رشادت‌ها و فداکاری‌های مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در عرصه دفاع از ایران و اسلام عزیز بود.
رئیس حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: به نظر من حماسه پد خندق شاهکاری عاشورایی بود که بعد از هزار سال در کربلای جزیره مجنون خلق شد.
وی با بیان این‌که حوزه هنری کشور تاکنون در موفقیتی چشمگیر تعداد 611 کتاب در حوزه دفاع مقدس ارائه داده است، بیان داشت: ما نیز در حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد افتخار داریم که گوشه‌ای از این بار بزرگ و رسالت عظیم را بر دوش گرفته‌ایم.
پارسیان‌نژاد با ذکر این‌نکته که کتاب یاد شده از ماندگارترین آثار مکتوب مربوط به دفاع مقدس در حوزه کتاب خواهد بود، تصریح کرد: شاید صحبت از امکانات و اعتبارات کردن تکرار مکررات باشد ولی باید گفته شود که این کتاب با دست خالی و تنها با همت و سختکوشی دست‌اندرکاران به خصوص نویسنده توانمند و بی‌ادعای آن به رشته تحریر درآمد.
این مسئول تاکید کرد: شک نداریم که این کتاب روزی توسط مقام معظم رهبری قرائت خواهد شد چرا که در حوزه ادبیات دفاع مقدس اثری ماندگار به شمار می‌رود.
پارسیان‌نژاد رعایت جانب انصاف را مهم‌ترین مؤلفه و مشخصه این کتاب دانست و بیان داشت: نویسنده سعی کرده در این اثر آنجا که افسر رژیم بعثی نیز خدمتی به اسرا کرده این فعل مثبت به خوبی برای مخاطب تبیین شود.
وی دستگاه‌های فرهنگی این استان را مظلوم معرفی کرد و گفت: این دستگاه‌ها در استان ما مظلومانه در حال خدمت هستند که در این ارتباط نیاز به حمایت هر چه بیشتر مسئولان استانی است.
این مسئول فرهنگی در استان کهگیلویه و بویراحمد حوزه هنری را آماده خدمت به عرصه هنر و فرهنگ این استان دانست و افزود: کارهای بزرگی را می‌توان در این نهاد به سرانجام رساند که متاسفانه به دلیل کمبود امکانات تا حدود زیادی معذورات داریم.
پارسیان‌نژاد نبود فضای فیزیکی مناسب را از اهم این مشکلات دانست و گفت: هنرمندان همکار با حوزه هنری چشم به راه مساعدت مسئولان عالی استانی برای برطرف کردن این معضل و سایر مشکلات هستند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول