اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تعیین قاضی

دادگاه عمومی آبپخش به‌زودی راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس دادگستری دشتستان گفت: دادگاه عمومی آبپخش با تعیین قاضی به‌زودی راه‌اندازی می‌شود.

دادگاه عمومی آبپخش به‌زودی راه‌اندازی می‌شود
عبدالکریم رستگار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: برای تامین امنیت و آرامش مردم شهرستان دشتستان از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم و با همه امکانات و توانمندی‌ها در این مسیر فعالیت می‌کنیم.
وی افزود: برخورد قاطعانه با مجرمان و افراد خلافکار در چند سال اخیر در دشتستان انجام گرفته و تکرار جرم در این شهرستان به کمترین میزان خود رسیده است.
رئیس دادگستری دشتستان خاطر نشان کرد: شوراهای حل اختلاف در این شهرستان تاثیر بسزایی در بهبود روند قضایی داشته‌اند و به ویژه در رفع اطاله دادرسی نقش بی‌نظیری داشته‌اند.
رستگار تصریح کرد: بیش از 60 درصد پرونده‌های قضایی توسط این شوراها در دشتستان حل و فصل شده‌اند و به فضل خدا با تقویت شوراهای حل اختلاف بتوانیم در کاهش اطاله دادرسی به موفقیت بیشتری برسیم.
وی اضافه کرد: هم‌اکنون و بر اساس آمار جرم و جنایات، دشتستان از امن‌ترین شهرستان‌های کشور است و تلاش داریم با همکاری نیروهای انتظامی و امنیتی در بهبود وضعیت امنیتی اهتمام ورزیم.
رئیس دادگستری دشتستان با تاکید بر لزوم تقویت دادگاه‌های بخش گفت: دادگاه بخش شبانکاره و بخش سعدآباد فعالیت خوبی دارند و امیدوار هستیم به‌زودی در سایر بخش‌ها نیز شاهد استقرار دادگاه باشیم.
رستگار از راه‌اندازی دادگاه عمومی در بخش آبپخش خبر داد و افزود: آبپخش از بزرگ‌ترین بخش‌های استان است و استقرار دادگاه عمومی در این بخش ضروری است.
وی اذعان داشت: مجوز راه‌اندازی دادگاه عمومی آبپخش اخذ شده و زمین و مکان مورد نظر نیز تدارک دیده شده و به فضل خدا با تعیین قاضی به‌زودی دادگاه بخش آبپخش راه‌اندازی می‌شود.
انتهای پیام/صا30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول