اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی تنگستان خبر داد

برگزاری ششمین جشنواره تئاتر طنز استان بوشهر در تنگستان

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی تنگستان گفت: ششمین جشنواره تئاتر طنز استانی در شهرستان تنگستان با اجرای هفت نمایش از شانزدهم تا نوزدهم بهمن‌ماه در مجتمع فرهنگی هنری اهرم برگزار می‌شود.

برگزاری ششمین جشنواره تئاتر طنز استان بوشهر در تنگستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهرم، سید محمدصادق هاشمی ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری ششمین جشنواره استانی تئاتر طنز ضمن گرامیداشت دهه فجر اظهار داشت: دهه فجر،‌ طلوعی دیگر برای ارزش‌های اسلامی و مقطع رهایی ملت ایران است که باید با عظمت هرچه تمام‌تر برگزار شود.

وی با بیان اینکه جشن‌های این دهه باید با شور و نشاط مردمی همچون مراسم و اعیاد مذهبی گرامی داشته شود افزود: اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری با ایجاد روحیه شادی و نشاط در بین افراد و اقشار جامعه در این ایام باید با جدیت و همت دستگاه‌های اجرایی و نهادهای متولی همراه باشد.

هاشمی به نقش تئاتر در جامعه اشاره و یادآور شد: تئاتر از تأثیرگذارترین هنرهای نمایشی در جامعه است که باید از آن در راستای ترویج ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های انقلابی بهره گرفت.

وی از برگزاری ششمین جشنواره تئاتر طنز استانی در شهرستان تنگستان خبر داد و اعلام کرد: این جشنواره با اجرای 7 نمایش از شانزدهم تا نوزدهم بهمن‌ماه در مجتمع فرهنگی هنری اهرم برگزار می‌شود.

بخشدار مرکزی تنگستان به اهداف این جشنواره اشاره کرد و گفت: ارتقای سطح فرهنگی و هنری و ایجاد فضایی شاد و با نشاط در ایام دهه مبارک فجر از اهداف این جشنواره است.

وی از همه دستگاه‌های اجرایی خواست تا در اجرای مطلوب این جشنواره و سایر برنامه‌های دهه فجر در شهرستان همکاری و تعامل لازم را داشته باشند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تنگستان نیز گفت: از 28 متن نمایشنامه ارسال شده به دبیرخانه ششمین جشنواره استانی تئاتر طنز هفت اثر از شهرستان‌های تنگستان، دشتی، گناوه و دیر برای مرحله پایانی انتخاب شده است.

عبدالرضا جمشیدی همچنین عنوان کرد: در حاشیه این جشنواره نمایشگاه عکس پنج جشنواره تئاتر طنز استانی گذشته و کارگاه آموزشی نمایش نیز دایر می‌شود.

وی همچنین به پیامدهای مثبت جشنواره تئاتر طنز استانی در شهرستان تنگستان اشاره کرد و افزود: برگزاری این جشنواره سبب شده تا سطح اجرای نمایش در شهرستان ارتقا یابد و در این راستا هنرمندان این شهرستان در این رشته هنری به موفقیت‌های چشمگیری در سطح کشور دست یابند.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول